zaterdag, november 04, 2006

Trek eens aan de baard van Roland

Een jaar of twee geleden met puntjes uitknippen uit één of andere krant de dvd’s van Dag Sinterklaas in huis gehaald. Ik was een jaar of 18 toen de serie uitkwam en ik heb alle afleveringen gezien. Jaja, heel stoer. Des weekends met een t-shirt van The Cure pinten pakken en stoere klap verkopen maar iedere dag om zes uur wel braaf naar Dag Sinterklaas zitten kijken.
Hanyway, nu kleine H. er is heb ik meteen een perfect excuus om te kijken want het blijft een fantastisch programma. Gisteren zagen we de aflevering over de nepsinten. Hierin figureren een stuk of vijf nepsinten. Ik herkende in 1992 enkel Bea Van Der Maat (die ik kende van won ton ton uiteraard, niet van 10 om te zien) maar nu zag ik er ook Roland en Warre Borgmans tussen staan. Volgens mij lagen ze daar bij de opnames regelmatig strike.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

kvind The Sint stoerder dan The Cure :p

Maxentia de Beauvais zei

Ik wed dat al die mannen van "de beauty en de nerd" ook zo zijn

Anoniem zei

roland als sint? tiens. maar wel hilarisch lijkt me. ik was vermoedelijk nog te klein toen. tis te zeggen: ik was de eigenlijke doelgroep.

Pink Lady zei

Ik heb toch nog kunnen genieten van heruitzendingen... En dat blijft gewoon goed!