zondag, mei 28, 2006

met mijn loopbroek aan de virtuele schandpaal

Vandaag was de 20 km door Brussel. Zonder mij. Nu ja, ook niet zo verwonderlijk aangezien ik niet ingeschreven was wegens het nog maar pas gestart met lopen. Om drie uur vanmiddag was de start en toen stond ik net onder de douche alwaar ik mijzelf plechtig heb voorgenomen volgend jaar ook van de partij te zijn. In zijn spannend loopbroeksken zal deze gevleugelde atleet, voortgestuwd door een uitzinnige menigte, zijn persoonlijke besttijd verpulveren (lees ik heb nog nooit 20km gelopen dus ALS ik aankom binnen de tijdslimiet zal dat sowieso een record zijn). Verder heb ik wel meer last van dagdromerijen onder de douche als mijn brein beneveld wordt door mijn flacon Herbal Essences shampoo.
In ieder geval mag u mij volgend jaar op deze boude uitspraak afrekenen. Bij niet deelname zal spot en hoongelach mijn deel zijn en zal ik in mijn loopbroeksken aan de virtuele schandpaal genageld worden.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Jij bent ook zo'n genie onder de douche. Ik dus ook. De meest geniale ideeën krijg ik dus tijdens het douchen. Het enige nadeel van die methode om ideeën op te doen is dat er nadien wel eens in het haar gekrabt wordt wanneer de waterrekening in de bus is gevallen. Wegdromen onder de douche kost blijkbaar veel geld. ;)

Lou zei

Je hebt nog een jaar, om aan de conditie te werken moet dat volstaan. Om aan dat uitstelgedrag iets te doen moest je gisteren al begonnen zijn (o;

Eneuh, voor mij een broodje kip-curry graag.

pierre du coin zei

Pierre trekt zijn loopbroek aan en serveert de lou daar een broodje kip-curry om vingers en handen bij af te likken! It's on the house lou!

Anoniem zei

Wooooo. Veel succes met de training. Zo'n zware uitspraken durf ik nog niet te maken. Ik zal heel blij zijn als ik de 12 weken haal. Maar ik gebruik dan ook geen Herbal Essences. :)

Anoniem zei

spot en hoongelach in verband met zijn goede loopvoornemens is als sinds jaar en dag, en minstens sinds het behalven van een diploma, het deel van Pierre du Coin.
Het een kleine pauze ertussen toen hij de cursus 'leren lopen' volgde en zijn buikje iets verminderde, kunnen we er dus nu terug aan beginnen.
De 20 km van Brussel en Pierre du Coin... En volgende week trouwen water en vuur.

The Grave

Anoniem zei

anonymous,

Neem dat masker af!
maak u bekend!
en trek samen met mij uw sabel tegen deze duistere krachten van water en vuur...
ik wacht al 2,5 jaar op die trouw
en zag met lede ogen de atletiek voor mij gaan...