vrijdag, december 14, 2007

mijn goede voornemens 2007

Hoe zou het zitten met mijn goede voornemens voor 2007? 11 Stuks. En voor ieder voornemen dat niet werd gerealiseerd een genante foto on line. En neen mama, daar bedoel ik geen naaktfoto's mee. Alsof een naaktfoto van mij per definitie genant zou zijn. Maar ik dwaal af. Wat de stand van zaken betreft, tja, laat ik zeggen dat ik ondertussen al in mijn oude fotoalbums ben gedoken. *zucht*

Nu ben ik wel van plan om te volharden in de boosheid en ook voor 2008 een lijstje met goede voornemens op te stellen. Mocht u suggesties hebben mag u die altijd in de comments achterlaten. Flauwe plezanterikken mogen zich onthouden. Ik ga BHV niet splitsen of meedoen aan de slimste mens. Enigzins realistische en humoristische suggesties zullen in overweging worden genomen. Mocht u nog een originele tegenprestatie hebben voor als ik weer een paar beloftes niet kan nakomen...

Voor de volledigheid nog eens de 11 van 2007.

1. 500 liter water drinken op 1 jaar tijd.
2. Prijzen winnen met prijskampen.
3. Minstens 1 keer met mijn kop op TV komen.
4. Onze kat Walter goed soigneren.
5. Onderdompeling in de koude tonne van de sauna.
6. Mijn belastingsbrief op tijd binnendoen.
7. 1000 km fietsen
8. Mijn talenkennis oppoetsen
9. Een gedicht schrijven voor op de kerstkaart.
10. Meer zelf koken.
11. Mij onderdompelen in nieuwe muziek ipv te blijven vasthouden aan de eighties.

En nu aan jullie!

9 opmerkingen:

Anoniem zei

ge zijt toch nr yevgueni gaan kijken? dat was toch iets nieuws? mijn voornemens? ik probeer altijd om het jaar te starten met "hopelijk dit jaar geen grote veranderingen" maar ieder jaar is er al altijd iets geweest...syho

Unknown zei

U we kop kwam op tv, zeker weten.

pierre du coin zei

@ syho en freddy: die voornemens waren alvast wel gelukt. Mochten jullie suggesties hebben voor nieuwe voornemens mogen jullie ze altijd doorgeven hoor!

Rimbaloe zei

Pierre, ik heb er al twee:

1) Naar Dender-Aalst komen op 13 januari.

2) Me tijdens Carnaval trachten zat te voeren :)

Beide moeten doenbaar zijn pleeg ik zo te denken...

Filip zei

Ik lees hier op een week tijd dat je een paar fouten hebt geschreven. Geen probleem natuurlijk, maar misschien één van de goede voornemens voor komend jaar. Correct leren namen schrijven en de juiste spelling gebruiken. Tien voor Taal zal u dankbaar zijn.

elke zei

Wat ik mij afvraag: waarom wil je persé gedichten schrijven op kerstkaarten?

Anoniem zei

* Nieuwe muziek leren kennen : tegen 't einde van het jaar muziek kennen van elke land van de EU.
* Om het landsgevoel aan te scherpen : minsten 1 vriend uit de oostkantons en 1 uit de walen.

Borrissey zei

Voornemen 8 en 11 staan ook op mijn lijstje. Al vind ik de oudere muziek gewoon nog steeds beter dan het hedendaagse gewauwel, op groepen als Arcade Fire, Anthony and the Johnsons enz. na.

Anoniem zei

Allé, Pierre, hoe zit het er nu mee jong? En de nieuwe voornemens?