donderdag, november 06, 2008

ombama wil BHV onverwijld splitsen

Obama is president. Gelukkig zou ik zo zeggen. Maar het is ook maar een mens. Ik hoop dat bij veel mensen de hoop niet te hoog ligt, want de uitdagingen waar hij voor staat zijn inmens.

Ik sta er versteld van hoe populair Obama hier wel niet is. Alle politieke partijen zouden hem zonder veel gewetensbezwaren als lijsttrekker willen uitspelen. Maar ook bij de rest van de bevolking is de eerste zwarte presidentskanidataat immens populair.

Benieuwd of de Vlaming ook zo tolerant zal zijn mocht Elio Di Rupo of Louis Michel de volgende premier van België worden...

6 opmerkingen:

Anoniem zei

'k zou direct tekenen om nog eens een je m'enfoutist als Dehaene aan de macht te hebben. Louis Michel zou een waardige vervanger zijn op dat vlak. Hij spreek ook al beter Nederlands dan eender welke Vlaamse politicus.
Of Wouter Van Bellingen premier?

Anoniem zei

Of jouw vriendje Saïd?

Anoniem zei

Ja ik heb gisteren gehoord dat Obama zelfs centrum rechts zou zijn. Hoe dan ook, hij heeft een schitterende symbolische, progressieve waarde, een ongelooflijk charisma en is begaan met de milieuproblematiek. I'm a fan. Tot nu toe :-). Ik vermoed dat er in België nog niet zo snel een zwarte premier zal komen...

Anoniem zei

I love Obama!

Anoniem zei

I love Obama!

Anoniem zei

ondertussen heeft obama al bewezen dat hij niet bij de pakken blijft zitten ... hij neemt via beslissingen al meteen afstand van het vorige regime. Goed zo