zaterdag, januari 31, 2009

de verloren zoon komt terug

't lijkt wel een flauw afkooksel uit "Van vlees en bloed", maar de verloren zoon komt terug. Niet dat ik in de transportsector heb gezeten of dat ik nu in een slagerij werk.

Maar er gaat weer geblogt worden. Niet dat hier nog veel volk is waarschijnlijk. Ik zal mezelf waarschijnlijk genoodzaakt zien om overal slijmerige reacties op iedereens posts na te laten in de hoop dat er weer wat volk terugkomt kijken. Maar ja, a man gotta do what a man gotta do.

Ik ben niet zo voor een doorstart van dingen. Het zijn helemaal geen garanties voor een blog tot pakweg 2013. Dus er zal worden gestart vanop een volledig nieuwe locatie.

Streefdatum is donderdag 5 februari. Mijn verjaardag. Kan u mij meteen feliciteren in de comments.

11 opmerkingen:

Anoniem zei

ik dacht dees week nog een postje te lanceren "hoe zou het zijn met..."
maar ik begrijp het, pieken en dalen eh...

Anoniem zei

Of hopen dat je nog in veel readers zit.

:-)

Tot dan.

elke zei

Mijn blogroll past zich automatisch aan aan nieuwe berichten, zelfs van verloren zonen.
Bij deze verwelkom ik je met open armen terug. Welcome back. Ik hoop dat je 5 februari 2010 bedoelt...

Elsje zei

Hoera, Pierre=back! Je hoeft wat mij betreft niet op mijn blog te komen slijmen zolang je hier maar uitgebreid verslag doet van waar je je de afgelopen maanden(!) mee hebt bezig gehouden (afgezien van luiers verschonen, details daarover lees ik liever niet :-) )

Anoniem zei

Zie nu, wie we hier weer hebben. Te druk met facebooken, jongen?
Anyway, vanaf 5 februari zal mijn reader wel weer aangeven dat er movement is op je blog.
Verjaar eerst maar eens goed, daarna kan je weer helemaal in gang schieten.
Read ya!

pierre du coin zei

@ bobby: ik ben juist op tijd weer boven water.
@ Aïda: ik vrees ervoor
@ Elke: jaja, lange termijnplanning, ben ik goed in!
@ Elsje: jaja, wrijf die maanden er nog maar eens goed in ;-)
@ Margo: eigenlijk is blogger veel leuker dan facebook!

Unknown zei

Terug van weggeweest, altijd leuk om te beleven.

artspotter zei

Kijk nu... wie komt daar vanachter de 'hoek'? Niet meteen weer weglopen a.u.b.!

Jan zei

benieuwd naar nieuwe verhalen

Unknown zei

kickfit
boxing
kick boxing
lớp học boxing cho nữ tại hà nội
vo tu ve
học muay thái ở đâu
võ gậy arnis hà nội}
kickfiness

Unknown zei

Het zou wat tijd beginnen worden, ik heb steeds aan u zitten denken, de afgelopen 6 jaar.
Zelfde zever, zelfde frequentie, zelfde hout en een vlijmscherpe pen.

Wil u uw slagersmes ook eens slijpen op FB, doe mij gerust een vriendschapsvoorstel. Al is het maar voor de fun. ;)

https://www.facebook.com/stephane.kalmes

En gezien mijn blog ook reeds enkele malen diende verplaatst te worden, ik pleeg maar af en toe één sabbatjaar te nemen, geen zes tegelijk. ;)

http://ahardfrozenowl.blogspot.be/

In ieder geval, fijn van uw voornemen, doch zoals Cassandra Clare overigens zeer terecht opmerkte in haar boek 'Lady Midnight': “Intentions are nothing”.

Maar men hoeft zich niet om den brode bezig te houden met blogschrijven natuurlijk. De slager verwoordt het anders: "mag het ietsje meer zijn?"

Vriendelijke groeten, een abonnee.