donderdag, mei 08, 2008

Ken uw pappenheimer

Pironik dacht dat hij hopeloos gedateerd was, maar ik ben nog vele achterlijker. De ene helft van bloggend Vlaanderen heeft de kwis al op zijn blog gepleurd, de andere helft heeft er al één ingevuld.

Omdat ik nu eenmaal een trendvolger ipv trendsetter ben, komt hier ook mijn kwis. De vragen zijn eigenlijk wel vrij moeilijk. Maar ik koester dan ook mijn zorgvuldig opgebouwd imago van mysterieuze blogger.

U mag uw score delen met de goegemeente in de comments.
HIER klikken voor de grote prijs pierre du coin

14 opmerkingen:

Anoniem zei

80/100, een open boek zijt ge jong :)

Anoniem zei

W00t! 80/100
Ge zijt de eerste bij wie ik zo veel haal ;)

Anoniem zei

idem idem, 80!

elke zei

Zelfs ik - nog maar sinds een paar maand lezer - haal 70/100!

Anoniem zei

90/100! Akelig gewoon!

pierre du coin zei

@ all: allé jong, waren dat nu echt zo gemakkelijke vragen? Hoe kunnen jullie nu in godsnaam weten waar ik op reis wil gaan of wat ik doe als ik gedronken heb?
Is dit hier het moment waarop mijn buren en collega's gaan bekennen dat ze al jarenlang stiekem mijn blog lezen en zelf bloggen onder de namen pironik, mirthe, qahwa, elke en alcyon?

Anoniem zei

ik had 'm eerst niet door...dat de kuwies over u ging... ben wat in *silly mode*, vandaar... toen de euro viel heb ik het nog eens geprobeert en 10/10 gehaald. maar twas dus met trisjen dat ik dit gehaald heb.

Anoniem zei

6/10 - geen buur en niet getrisjt.
Wel gegokt tegen 200 per uur.
Gij giecheltrut.

Anoniem zei

6/10--niet echt slecht, voor mij blijf je dus nog wel een beetje mysterieus:-)

Anoniem zei

80! Jammer dat er geen kotleven-vragen bijzaten... :-)

Rimbaloe zei

Pierre, komaan zeg, hoe kan je nu niet vallen voor Goedele Wachters??????? Ik dacht toch dat ik je beter kende hoor :)

Sofie zei

80/100! Er zaten een aantal makkelijke vraagen tussen.

Elsje zei

wow, ik heb 80 punten gescoord! had je als een sportieveling gekenschetst. kennelijk is dat een andere vlaamse blogger die ik lees ;-)

Anoniem zei

100/100!

En als je gedronken hebt, giechel je niet alleen maar speel je ook met een frietje.