dinsdag, juni 10, 2008

liever dan te posten dat ik niets om te posten heb, heb ik niets gepost.

What's eating pierre du coin? 't Is hier nog stiller dan bij de merchandising-shop van ishtar in café de drie velden in Geraardsbergen. Op den duur werd ik er zelf ambetant van dat er hier niets te beleven viel. Tot ik me realiseerde dat ik zelf natuurlijk een niet onaanzienlijk deel van het probleem ben. Maar meteen ook van de oplossing. Ja, het leven kan simpel zijn. Soms.

Onderstaande feiten waren in ieder geval geen oorzaak van de oorverdovende stilte:
* het feit dat wij nu een digicorder hebben en al een week of drie van gratis en voor niet naar prime en 27 andere kanalen kunnen kijken.
* het feit dat ik heel occasioneel eens naar mijn restaurant, sterren op de dansvloer, sara, de Pfaffs, de Planckaerts en Mc Leods daughters durfde te kijken maakt mij nog niet tot een vtm-groupie. Dus alle weddenschappen wanneer die vtm-sticker op mijn wagen zal prijken, vervallen bij deze.
* ik ben niet aan het recupereren van de 20 km van Brussel.
* als officieel voorzitter van de Aalsterse fanclub van het Zwitsers voetbalelftal, kreeg ik niet de verhoopte gratis tickets en logement aangeboden van de Zwitsere voetbalbond.

De volgende zaken daarentegen hielden mij de voorbije weken wel van mijn pc af.
* Ik ben hier mezelf wat beter aan het leren kennen en proberen de chaos in mijn hoofd en leven wat te ordenen. Lijkt simpel maar is het jammergenoeg niet echt.
* In september komt er een tweede du coinken bij.
* enige blogmoeheid manifesteerde zich en liever dan te posten dat ik niets om te posten heb, heb ik niets gepost.

Voilà. Bent u meteen weer mee. Tot binnen een maand of twee...

15 opmerkingen:

Anoniem zei

Moest ik Pierre du coin heten en er zou in september een tweede cointje geboren worden, dan zou ik ook minder bloggen.
Moet zijn dat je genoten hebt!

freaq zei

Het is je volledig vergeven, Petrus. Zal er rekening mee houden bij de puntentelling ;-)

pierre du coin zei

@ chelone: 't was minder bloggen of massaal veel posts over kinderkamers, gewone of herbruikbare luiers, babynamen, ... en dat wou ik jullie ook niet aandoen.
@ freaq: Yes! baby's scoren toch altijd! Ik zit hier stilletjes te hopen op een top10-plaats als de eerste babyfoto on line verschijnt.

Anoniem zei

Ik ken het gevoel... Mijn blog staat ook op het punt om klacht in te dienen wegens verwaarlozing.

Maar alleszins geproficiteerd met de babyverwachting!

Anoniem zei

alle proficiat eh !

Elsje zei

erhm... ik kan het natuurlijk mis hebben maar voor een baby die in september geboren wordt zit jouw werk als vader er toch allang op? Of wordt het een geplande vroeggeboorte? ;-)

pierre du coin zei

@ alcyon & bobby: thanks
@ elsje:was het maar waar ;-) (van die taak erop zitten hé)

Anoniem zei

Gefeliciteerd Pierre! En, is het een meisje of een jongen? Al een naam gekozen? Vertel?!

elke zei

Kijk aan kijk aan, nog een carnavalvierdertje erbij! Proficiat!!!

Anoniem zei

Nu verstaan we waarom je een blogpauze nam, je zorgde voor minder chaos in je hoofd door chaos in je madam haar buikje te zaaien.
Proficiat met de zwangerigheid, dat alles vlotjes mag verlopen.
Wil je verklappen of het een zoontje of een dochtertje is of mogen we 3 keer raden?

Rimbaloe zei

Ook van mij een dikke proficiat. Niet met uw blogstilte uiteraard, maar met de gezinsuitbreiding :)

Anoniem zei

Hei Pierre, dikke proficiat met de gezinsuitbreiding!

Anoniem zei

Hey is niet erg. Ik ben toch op congé geweest en bij terugkomst was men erin geslaagd al mijn links te wissen. Bij deze heb ik hem teruggevonden.

Unknown zei

cheap nhl jerseys
pandora jewelry
michael kors outlet online
michael kors outlet online sale
coach outlet
pandora outlet
off-white clothing
air jordan 8
nike factory store
converse trainers
zzzzz2018.6.22

5689 zei

kate spade outlet
coach factory outlet
nike presto
christian louboutin shoes
pandora
michael kors outlet
air jordan 8
coach factory outlet
christian louboutin outlet
supreme new york
zzzzz2018..8.14