vrijdag, januari 04, 2008

mijmeringen over 2007

2008 is nog maar begonnen of krijg hier al een stoksken tegen mijn hoofd. En ik die dacht dat stokskes uitgestorven waren. Maar als ze van gypsy komen, kan ik die moeilijk weigeren natuurlijk!

Vraag 1: 3 artisten die ik in 2007 leerde kennen.
Dat is een makkelijke. Ik ben ze nog volop aan het ontdekken. Ik heb er dus ook de nummers bijgezet waardoor ik die groepen leerde kennen.
1. The Cold War Kids met Hang me up to dry.
2. The National met Slow show en fake empire.
3. The Fratellis met Chelsea dagger.
jaja, die drie zijn echt blijven plakken.

Vraag 2: 3 dingen die ik niet licht zal vergeten
1. Na meer dan acht jaar samen dan toch getrouwd. Daar waar de meeste mensen eerst trouwen, huis kopen en dan aan familieuitbreiding doen hebben wij dat toch mooi omgekeerd gedaan.
2. Een persoon die me erg dierbaar is werd zwaar ziek maar is gelukkig aan de beterhand. Zet je toch aan het denken...
3. Ik zetelde in een assisjury en het feit om over schuld of onschuld van iemand te moeten oordelen heeft me toch wel diep aangegrepen.

Vraag 3: 3 stommiteiten/blunders/schaamtelijkheden.
1. Vergeten verjaardagen. Ja. In meervoud. Ik heb zelfs een ingevulde verjaardagskalender cadeau gekregen...
2. Ik heb de onhebbelijke gewoonte om mijn ding te doen met open wc-deuren. De snoeksprong naar de toiletdeur op het werk tijdens een grote boodschap was een goede les.
3. Na jarenlang gelachen te hebben met de metsersdécoltés (mannelijke bilspleet die tevoorschijn komt bij bukbeweging) was ik zelf meermaals het onderwerp van lachsalvo's.

Vraag 4: dingen waar ik trots op ben.
Pfff. Moeilijk uzelf zo bewierroken. Na lang zoeken toch wel twee dingen gevonden.
1. www.aalstblogt.be begint na een lange verkennende opstart eindelijk uit de startblokken te raken.
2. Zelf plak ik helemaal niet op foto's maar ondertussen lukt het alsmaar beter om anderen op foto's te plakken.

Bij deze gooi ik het stokje door naar Maarten en kladblog. Feel free guys. Anders gooi ik het stokje wel in de open haard hoor.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk Pierre! Merci voor het stokje maar ik pas hier liever voor. 2007 was een heel zwaar gebied op alle gebieden voor mij.

Ik heb er uit geleerd maar het was zeer pijnlijk.

Wens je een happy 2008 met 366 fantastische dagen!

Anoniem zei

qué? snoeksprong?

Elsje zei

@gypsy: da's een soortement sprong met de broek op de enkels (vissenstaart-effect)