zondag, januari 20, 2008

Stadspark Aalst on a lazy sunday afternoon




Vorige zondag stond ik met pijn in het hart toe te kijken op de grote markt naar de lopers van de Dirk Martenscorrida. Een jaar of twee geleden ging ik ook een drietal keer per week joggen. Maar dat was twee jaar geleden..

Vanmiddag heb ik mijn loopschoenen, spannende strechbroek en mijn moed bij elkaar geraapt en ben richting park gereden. Ja, gereden. Om te vermijden dat de moed mij bij voorbaat in de loopschoenen zonk heb ik de 3,5 km per automobiel afgelegd.

Ondertussen weet ik ook wel dat de grootste fout die beginnende lopers maken is om er meteen in te vliegen en zo één en ander te forceren. Ik heb dus het lopen afgewisseld met gewoon stappen. Wie zelf af en toe loopt zal begrijpen dat ik mij altijd ongelooflijk gegeneerd voel tijdens de wandelstukjes, zeker als er andere lopers in de buurt zijn. Om niet telkens te moeten doen alsof ik mijn veters strik, heb ik mijn fototoestel meegenomen. Dan sta ik altijd zogezegd foto’s te maken. Hierboven het resultaat. Mocht u hier en daar wat onscherpe beelden zijn, ligt dit aan het toestel en zeker niet aan een bevende hand…

Dit bericht verscheen ook op aalstblogt.be

10 opmerkingen:

elke zei

Ha, dat kennen we, dat wandelen tussen het lopen. En hopen dat niemand het ziet.
Tip: als je met twee bent, ziet het er net iets minder belachelijk uit.

Anoniem zei

Prachtige foto's!

CR zei

Hoe een professionele fotograaf te herkennen? Aan z'n stretchbroek :)

Anoniem zei

Het 'Start To Run'-programma zou jou op het lijf geschreven zijn!
En? Loopt dat nog een beetje goed, zo met die fototoestelballast bij je?

Unknown zei

Wel, dat valt nog mee hé.

pierre du coin zei

@ elke: bedankt voor de tip!
@ buddha: thanks! Het begon donker te worden dus heb ik ze maar in zwart-wit gezet.
@ cr: touché
@ meck: start2run heb ik al gevolgd,maar ik ben niet blijven runnen. Mijn fototoestel is gelukkig vrij klein!
@ freddy: de foto's of mijn loopprestatie?

Anoniem zei

moh gij pipo! ge zou fier moeten zijn dat ge dat spanneetje weer vanonder het stof gehaald hebt! euhm ja, zo pep ik mezelf dus op tijdens de wandelmomenten :-)

Anoniem zei

Beste Pierre du coin,

De redactie van Medium4You heeft uw weblog, Pierre du coin, bezocht en van zijn kwaliteit en originaliteit genoten.

Wij vragen u daarom toestemming om eventueel een paar artikelen op Medium4You te kunnen publiceren, met name het stuk “Stadspark Aalst on a lazy sunday afternoon” dat wij heel interessant vinden.

Medium4You is een Belgische actualiteiten site waar ook sport, kunst en avontuur aan bod komen, en die de bijzonderheid heeft om tweetalig nederlands-frans te
zijn.

Medium4You is een gratis website bedoeld voor meningsuiting en debatten, toegankelijk voor iedereen. Deze website wordt ter beschikking gesteld van alle
inwoners van België, en elders in de wereld, in de hoop dat zij zich dit medium van meningsoverdracht, experimenten en avonturen zullen toeëigenen.

Elk artikel wordt gepubliceerd onder de naam die door de auteur wordt gekozen, en ook met verwijzing naar de website in kwestie.

Wij zouden het eveneens appreciëren om met u te corresponderen en op eventuele
vragen die u zou hebben te antwoorden.

Medium4You is volledig gratis en zeer toegankelijk. U kunt de site op elk moment bezoeken, en u zelfs als redacteur laten inschrijven: http://www.medium4you.be

Met vriendelijke groet,

Het redactieteam van Medium4You
E-mail : redacteurs@medium4you.be

Unknown zei

Ik was ook in 't park met de hond. It's a small world after all.
Prettige vastelauvend!!!

jan zei



نقل عفش من الرياض الى الامارات
نقل عفش من الرياض الى الاردن نقل عفش من الرياض الى الاردن
نقل عفش من جدة الى الطائف نقل عفش من جدة الى الطائف
نقل عفش من المدينة المنورة الى جدة نقل عفش من المدينة المنورة الى جدة