zondag, februari 03, 2008

Du coin op Aalst Carnaval

In één van de vorige posts heb ik al een boompje doorgezaagd over de enorme stijging van de prijzen. Wie daar ook mee te maken heeft is onze koninklijke familie. Gelukkig is hun dotatie eindelijk nog eens geïndexeerd. Ze kwamen dan ook speciaal deze middag naar Aalst Carnaval afgezakt om iedereen daarvoor te bedanken.

Opgelet! Speciaal voor carnaval heb ik van mijn hart een steen gemaakt en mijn bakkebaarden afgeschoren. U kan mij tegenwoordig best herkennen aan de gouden Dame Edna-bril en de slangleren handtas.
*klik*

11 opmerkingen:

Jan zei

In elk geval: geniet van uw carnaval!

Anoniem zei

Dit jaar weeral beroemd in Vlaanderen, 15 seconds of fame, op TV en dat al van in het begin van het jaar!
Stond dat dit jaar ook bij de goede voornemens:-)

Jacky Dubois

Unknown zei

Ach, die sukkelaars van Laken hebben het ook niet gemakkelijk natuurlijk, altijd maar moeten toekomen met hetgeen je in de hand gestopt krijgt. Het leven kan hard zijn.

Anoniem zei

Gillen brullen lachen! ben jij dat in dat filmpje?

pierre du coin zei

@ tarara: merci. Maar carnaval was beperkt tot meelopen in de zondagsstoet en vooral veel foto's trekken!
@ jacky: om echt beroemd te worden moet ik misschien eens in mijn fabiola-outfit infiltreren in Laken tijdens een familiefeestje of zo....
@ freddy11: ik betaal ook met plezier belastingen daarvoor ;-)
@ heidi: ja, iet was iek.

Maxentia de Beauvais zei

Zo jammer dat we uw benen niet zien. Nylons en pumps mag ik hopen?

pierre du coin zei

@ maxentia: nylons en bruine nubuckschoenen.

Anoniem zei

re: nu pas vind ik osobollo o een lekker beest :-)

Anoniem zei

hoe ist mogelijk! prachtig! aalst carnavalstoet staat zeker nog eens op mijn to-do-lijstje! SYHO

Anoniem zei

't Zag er plezant uit. Schoon personage.

Unknown zei

louboutin
baseball jerseys
louboutin
michael kors handbags
north face
coach factory outlet
michael kors outlet
kate spade outlet
ugg boots
canada goose uk
201712.26wengdongdong