zaterdag, oktober 18, 2008

Amy is een lekkere hamburger

Amy McDonald is zoals een cheeseburger eten in haar familienaam. Als je het consumeren beperkt tot een paar keer per jaar, is het best wel lekker. Alleen krijg je meteen na afloop een kleffe smaak in je mond. Zelfs die overdosis suiker in de bijhorende cola kan dit niet maskeren.

Maar nu ik La McDonalds live bezig hoorde moet ik mijn mening herzien. Amy is meer een lekkere hamburger van bij de hormonenvrije slager. Live zingt ze een octaaf lager en met een sappig Schots accent. I'm loving it!

4 opmerkingen:

Margo zei

En gelijk heb je, Quick!

Anoniem zei

Die octaaf lager vind ik net heel storend. Maar Schotse accenten, daar hou ik wel van! :)

patricia zei

toen ik haar op pukkelpop vanuit de verte hoorde dacht ik ook: waarom stond die niet op mijn lijstje, leuk

raybanoutlet001 zei

cheap jordan shoes
armani exchange
jordan 4
polo ralph lauren
pandora outlet
cleveland cavaliers jerseys
ray ban sunglasses outlet
ugg boots
mont blanc outlet
tennessee titans jersey