donderdag, september 13, 2007

Hé, er is geen bal op de tv....

’t Was me vandaag het dagje wel. Niets liet vermoeden dat er iets speciaals op til was op de werkplek. Tot rond een uur of 10 het telefoontje binnenkwam. Drie minuten later zat ik al op de fiets op weg naar huis. Nog voor ik de trap goed en wel boven was, had ik mij al ontdaan van broek en t-shirt. Ik riep zwaar hijgend “oh, snel, snel”. G. kon haar ogen niet geloven, rukte haar négligé van haar lijf en dook prompt de echtelijke bedstee in. Maar ik passeerde haar langs rechts en dook de kleerkast in. Ik wurmde me in mijn zwarte jeans en trok met één vloeiende beweging hemd en t’shirt aan. Ik hoorde G. nog met haar hand ritmisch op haar kin kloppen maar 2 tellen later zat ik al weer op de fiets.

Ja, u kijkt waarschijnlijk nooit naar uw regionale zender, maar als ze voor uw deur staan en u een camera onder uw neus duwen, kan u maar beter een proper hemd aanhebben. En ik mocht de pers te woord staan. We hadden nog strootje getrokken maar ik was verloren. Gelukkig is spannende maatregelen opsommen één van mijn specialiteiten. Na de goed bedoelde commentaren van de collega’s (je zal zweten als een rund, wedden dat je gaat slikken midden een zin, ze gaan alles verknippen zodat je er slecht uitziet,... ) gutste het angstzweet naar buiten. Ik heb me toen maar in het toilet verschanst en mijn blikje cola voor noodgevallen uit het waterreservoir gevist en naar binnen gekapt.

Nu ja, het uiteindelijke resultaat over de econmische vaart op de Dender kan je HIER zien.
Ps. Bakkebaarden rulen zwaar in Aalst dezer dagen!

17 opmerkingen:

Anoniem zei

Gewoon hilarisch, die eerste alinea van je!
In Aalst rulen bakkebaarden blijkbaar niet alleen zwaar, ze zijn ook nog es proportioneel behoorlijk heavy.

Rimbaloe zei

En zo verliefd dat Ilseken keek naar u... :)

Anoniem zei

jawaddedadde, a zoe-én fabriéën man !
just alex agnew ! :-)

Anoniem zei

"De zwaaikom in hofstaai" *slik* ... uw collega's hadden gelijk ;)

Maar alee jong, het gaat dus stijl bergop met uw tv-carrière, keigoe!

Anoniem zei

Weer al één van je goede voornemens die vervuld zijn.
Hoe staat het met de rest van het lijstje.
Jacky du Bois

Anoniem zei

Allez, nu ga ik u tenminste herkennen als ik in Aalst kom... alhoewel, als bakkebaarden zo zwaar rulen in Aalst...

Filip zei

Volgens mij is er iemand mediageil aan het worden :p Grapje hoor.

Anoniem zei

Wow, goed gedaan ;)
En bakkebaarden zijn cool! Spijtig dat ik er geen kan laten groeien :D

artspotter zei

Zijn er al getekende foto's voor de fans beschikbaar...?

Maxentia de Beauvais zei

Al die willen de Dender varen, moeten mannen met (bakke)baarden zijn. Jan, PIET, Joris en Corneel, die hebben baarden, lala la laa la.
Maar ge staat er schoon op jongen, en proper!

Anoniem zei

Elvis leeft!

Anoniem zei

zo wederom een mysterie onthuld...

Licht bewolkt zei

schoon hemdje

Anoniem zei

Je bent toch in beeld geweest.

gypsy zei

oh wow! daar ben ik gelijk helemaal van onder de indruk. nen bv-in-wording met megafabrieën ;-)

Elsje zei

Je hebt wel een vriend aan boord, al heeft die dan ook nog een paardenstaart (of verdient dat navolging?)

menna zei

تركيب كربستون دبى
تركيب كربستون ارصفة بدبى