donderdag, mei 31, 2007

Hoe kom ik nonchalant in beeld?

U herinnert zich misschien nog vaag dat ik mij eind vorig jaar op een blauwe maandag begin september een paar goede voornemens heb gemaakt. Eén van die voornemens was dat ik één keer met mijn kop op tv zou kunnen. Jammergenoeg is mijn nieuwswaarde nihil. Aangezien de televisiecrew dus niet direct mijn voordeur platloopt, moest ik inventiever tewerk gaan.

En vorige dinsdag was het eindelijk zo ver. Mijn vier seconden roem op de lokale tv-zender tv-oost. Toch enige richtlijnen voor het bekijken van het filmpje. U zal mij uitgebreid in beeld zien gedurende seconde 20 en 24 van de reportage. U vindt mij onderaan rechts in beeld. De sympathieke jongeling met zwarte pull en dito bril die nonchalant de zaal in kijkt. Jammergenoeg ging de band met mijn diepte-interview en politieke analyse verloren, dus u zal het met de 4 seconden sfeerbeeld moeten doen.

U vindt het fragment bij "ander nieuws" en het is getiteld "wisselmeerderheid in Aalst".
HIERZO

8 opmerkingen:

Anoniem zei

go pierre the moviestar!!!

Anoniem zei

ik heb u gespot!!!! welleuhm, wel een beetje dankzij uw richtlijnen hé

pierre du coin zei

@ gypsy: oef, bij deze is mijn goede voornemen geslaagd en bent u bij deze aangesteld als bevoorrechte getuige ;-)

Anoniem zei

Cool! Al een idee over de volgende stap in uw tv-carrière?

pierre du coin zei

@ lou: ik had gedacht aan een zonnebankkuur bij debbie Pfaff. Kan ik misschien dan nonchalant met kamerjas door het beeld wandelen. 't zal dat zijn of een vakantie op de Planckaertheuvel.

Anoniem zei

pierre, nog voor ge VIP wordt, ik heb u op mijn blog een stokske gesmeten...

Maxentia de Beauvais zei

Ge ziet er een propere jongen uit Pierre.

Pink Lady zei

Haja ik heb u ook gezien! Goed gedaan... Al is die jongen met zijn rollende ogen (rond de 10e seconde?) nog net een tikje cooler!