zaterdag, juni 02, 2007

mijn eerste....

Een stokje op mijn erf gevonden. Van super4004.

Mijn eerste single: Take on me van A-HA. Gekocht in mijn eerste middelbaar. Blijft een prachtig pop-liedje. Maffe video-clip.

Mijn eerste LP: Modern Talking: The First album. Jaja, altijd eerst een gewoon refreintje en dan hetzelfde 9 octaven hoger. Man, zo fout. But i love it. Ik moet gewoon altijd meezingen.
En die met zijn lang zwart krullend haar is geen jeannette want hij heeft een ketting met “nora” op. En dat is zijn vrouw.” Ja, ik heb mijn muziekkeuze in de lagere school vaak moeten verdedigen…


Mijn eerste CD: Verzamelaar “Meisjes” van Raymond Van Het Groenewoud. Brussels by night still rules big time!

Bij deze voeg ik nog een taksken toe aan de stok. Mijn eerste casette: Trash van Alice Cooper.

Oh ja, en ik gooi het stoksken naar gypsy. Ik weet gewoon dat die ergens iets van take-that liggen heeft.

12 opmerkingen:

Anoniem zei

man man man.

Anoniem zei

modern talking ! ik heb die ook ! en ik moest mij ook verdedigen !
en daarna heb ik ook nog rick astley gekocht... jaja... tot ik de pixies leerde kennen...hugh ? mannen met een gewoon hemd aan en zo'n ruige gitaarmuziek ? het werden mijn grootste helden. hoe een mens kan groeien eh...

pierre du coin zei

@ super: jaja, en als je zo laag als ons begonnen zijt, was er nog heel veel groeimarge!

Anoniem zei

Ik dacht dat WHAM! het foutste antwoord zou zijn, maar inderdaad, dat is omdat ik Modern Talking verdrongen had... En het erge is dat ik daar nog wel ergens een singeltje van liggen heb...

Anoniem zei

In ieder geval kan je weinigs slechts zeggen over Raymond als keuze!

pierre du coin zei

amaai: rick astley, modern talking, ... Dit gaat een interessant stokje worden. Misschien moeten we een on line zelfhulpgroep oprichten.
@ livia: er is beterschap merkbaar hé.
@ grmpf: misschien betekent de "man, man, man" van pironik wel dat we zijn wham-collectie op het spoor zijn...

Anoniem zei

Uw profiel

* The Smiths
* The Sisters of mercy
* David Bowie
* Raymond VHG
* Mano Negra
* Red hot chilli peppers
* vartina en hedingarna
* Paolo conte. Ik ben ook zot van Franstalige muziek: les négresses vertes
* Indochine
* Serge Gainsbourg
* Les Rita Mitsouki
* Désir Noir. Tijdens een kille novemberavond luistert een mens ook al eens graag naar Lacrimosa of project pitchfork.

spreekt mij toch meer aan!

Sandrissimo zei

Dat reclammeke is geweldig hé?

Anoniem zei

Om nog maar te zwijgen over het feit dat ik samen (lees verplicht)met broer du coin Starship moest nadoen. En subtiel teken gaf wanneer het mijn beurt was om te zingen.

Elsje zei

Starship, is dat niet van 'Oh, when I look at the clouds across the moooooon'? Ff googlen. Nee, dat is de Rah Band...
Starship dan? Arghh. Nothing's gonna stop us now. Ja, geen pretje om dat mee te moeten zingen ;-)

Anoniem zei

Moédig vind ik dat!

Unknown zei

Wel Pierre, ik ga op 23 juni naar George Michael in het Sportpaleis met mijn wederhelft, en nu ik dat weet van Modern Talking van u voel ik mij toch al wat beter sé, merci ...