donderdag, juni 14, 2007

This is an order: run pierre, run!

Tiens Pierre, gij verblijdt ons niet meer met uw straffe loopverhalen? Tja. What can I say? Ik denk dat het ondertussen al bijna een jaar geleden is dat ik nog deftig gelopen heb. Ik heb dan ook een waslijst met excuses waar ik gretig gebruik heb van gemaakt: het ongelooflijke toeval dat iedere keer ik wou lopen het begon te regenen, agressieve kippen, juist frieten gegeten, Cameron Diaz op tv, ...

Vandaag kreeg ik van het joggingteam Aalst de mail met de najaarsplanning. Het lidgeld wordt jaarlijks betaald, dat is waarschijnlijk ook de enige reden dat ik nog op de mailinglist sta. Er wordt gepiekt op 28 oktober naar de loopwedstrijd in Etten-Leur. Op het programma staan de 5-10-1/2marathon en de marathon. Ik denk dat de 10km wel mogelijk moet zijn.

Dus (hopelijk) mag u de volgende maanden weer wat posts verwachten over stinkende loopschoenen, mijn atletisch afgetrainde lichaam, gutsend zweet en vooral spannende loopbroekskes.
Wordt vervolgd.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

dáárom was het zo stil. tiens tiens, is dat diezelfde meneer die zo stoer over démarragekes sprak...

Anoniem zei

we kennen dat, die excuses. maar nu ben ik toch wel vree benieuwd naar die agressieve kippen hoor.

Anoniem zei

willen we het wel lezen? ;-)

Anoniem zei

Aan de kledij kan het niet liggen. Waar is die supersportieve aantrekkelijke T-shirt die je van je metekindje kreeg?

Rimbaloe zei

Niet vergeten de tepels af te plakken he op de lange afstanden :)