vrijdag, juni 08, 2007

Mijn G is een straffe madam.

Gisteravond op vijf-tv naar een serie gekeken over een handvol FBI’ers die profielen schetsen van seriemoordenaars. Het verhaal was nauwelijks onderbroken door het eerste reclameblok, als G doodgemoedereerd zegt “ha, ’t zal die gast wel zijn die de verslagen van de rechtbank uittypt”. Dat vind ik straf se!

Ik kreeg wel een kussen naar mijn hoofd toen ik vroeg hoe lost en prison break zouden aflopen. Maar dat kussen had ik dan wel weer zien aankomen…

10 opmerkingen:

Anoniem zei

damn, gemist... niet het kussen, maar het program, mijn madam is nogal zot van moord, cso, fbi, ed... jaja, tis een moordwijf :-)

Anoniem zei

Vrouwen zijn nu eenmaal clever. ;)

Anoniem zei

*TOP SECRET* En stiekem kunnen wij in de toekomst kijken!
*TOP SECRET*

Anoniem zei

Met madammen moet je altijd oppassen.

Sandrissimo zei

Soms is het toch ook belachelijk simpel hé?

Filip zei

Lost eindigt met een tsnunami en Prison Break met een orkaan. Jaja, mensen, de opwarming van de aarde sluipt in de Amerikaanse reeksen!

Anoniem zei

Hm, zou ons misschien ook de tocht naar het stembureau kunnen besparen... Of in elk geval de marathon televisieuitzending om te zien wie uiteindelijk de verkiezingen wint...

Anoniem zei

en ik weet meestal wie het gedaan heeft bij baantjer. ben ik nu ook een straffe?

pierre du coin zei

@ gypsy: sure thing!
Ik moet de aflevering altijd volledig uitzien en eindig altijd met een "ah zo zat dat".

Anoniem zei

Blijkbaar hebben de vrouwtjes daar een neus voor. Bij ons komt Mr Ramirez ook altijd wat laat met zijn verdachte.