maandag, juni 25, 2007

hoe zou ik staan met een kaki-onderbroek?

Ik was bij de gelukkigen want de legerdienst was al afgeschaft toen ik 21 werd. Voor mij geen toiletten kuisen met tandenborstels of kaki-onderbroeken. Zo eens een tank besturen, dat zou ik wel zien zitten. Dat ik zei ik ook tegen G. zondagmiddag toen we naar het vrt-journaal keken “kijk dat zou ik wel zien zitten”. We keken naar een item over een opendeurdag in de kazerne van Leopoldsburg waar net 4 Leopardtanks mooi synchroon een balletdansje deden, no kiddin. Durf nu nog eens te beweren dat onze jongens cultuurbarbaren zijn.

Toen we dachten dat de reportage gedaan was, schakelde men over naar de reporter ter plekke voor een live verslag. Ik ging op het puntje van mijn zetel zitten. Was er een filmpje van minister Flahaut in kaki-onderbroek op youtube verschenen? Was één van de 14 dienstdoende koters van prinses Astrid man geworden in het leger? Niets van dat alles. De reporter ter plekke somde gewoon nog eens alle info op die we net hadden gehoord.

Meerwaarde nul de botten. Hallo vrt?

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat danske vond ik ook wel schoon. In plaats van het leger af te slanken, zouden ze het beter omvormen tot één of ander acrobatenclubke, ni? Cirque du Défense!

Unknown zei

ik was vrij zeker van de 5 sterren :p
chauvinistische he
Trekt ne foto van u in uw kaki onderbroek he en zet hem op uw site
Direct meer bezoekers en ge weet direct of ge er mee staat of ni
:p

pierre du coin zei

@ lou: goed idee. Spijtig dat Flahaut geen minister meer is, hij zou dat zeker steunen!
@ rozemarijn: zeg, zo laag zijn mijn bezoekersaantallen nog niet hoor ;-).

Anoniem zei

en het was zeker niet vtm? ;-)

pierre du coin zei

@ lies: neen, neen, la spruyt zat er precies ook wat mee verveeld.

Elsbabbel zei

en ik?
hoe zou ik daar mee staan ??

Sandrissimo zei

Gewoon proberen hé? In de C&A kan je mooie stoere boxershorts in kaki kopen...
:-)

Elsje zei

@lou: LOL
Jammer dat ik de uitzending gemist heb. Ik keek naar een behoorlijk domme film met Jeremy Irons (The fourth angel), (ook) al zonde van de tijd

Anoniem zei

kaki en onderbroek in één zin...tricky!!

Anoniem zei

Had ge het over een kakibroek of was er een drukfout in het spel en moest het kakbroek zijn.