maandag, september 03, 2007

you rang mylord?

"Wil jij eens de cola van papa halen op de keukentafel?"
Dochterlief spurt op haar kleine beentjes weg en brengt cola naar papa in zetel. "Alstublieft papa, drink maar uit hoor".
Benieuwd hoe lang ik deze numéro nog zal kunnen opvoeren? For the time being...

Ik wil hier wel benadrukken dat dit hier om een éénmalig feit gaat en dat ik in de toekomst heel erg zorgvuldig van deze mij spontaan aangeboden dienstverlening gebruik te maken.
(Ik moest aan dit voorval denken toen ik het GSM-verhaal bij alcyon las.

10 opmerkingen:

Anoniem zei

hehehe... De onze is wel zo handig dat ze in al haar enthousiasme zowat de helft van de cola op het tapijt en zo zou 'gegozzeld' hebben...

Anoniem zei

"Pakt hem zelf!" luidt het allicht binnen onafzienbare tijd. ;-)

buddha zei

Super! Mijn katten doen dit niet voor mij!

artspotter zei

"Gegozzeld"... Mooi!
Het was alweer een tijd geleden dat ik het werkwoord "gozzelen" nog eens vervoegd had.

Anoniem zei

Bij mij zou het niet meer werken ;)

Sandrissimo zei

Zolang ze het leuk vindt, zit je goed! :-)

Unknown zei

Handige dochter
En jep vanaf 7 oktober kom ik op tv met mijn steegjes van aalst :p

Anoniem zei

Geen idee waarom je er zo spaarzaam mee om zou gaan. Het lijkt me echt heel handig... :)

Anoniem zei

was de slavernij dan al niet afgeschaft ? heeft daens u dan nix geleerd ? :-))

Anoniem zei

wij vragen meestal bier! :-)
btw, ik heb de heer des huizes even aan de mouw getrokken om uw griezelig verhaal voor mij te checken en hij was formeel: gij moogt dat niet lezen!