donderdag, november 01, 2007

Juan and me all dressed up!

Woensdag 31 oktober. 17u27. Walterken werd juist door de vétérinair gesodomiseerd met een gigantische blauwe thermometer toen ik het smsje kreeg. Wat een timing. In Walters halftoegeknepen ogen verscheen een verwijtende blik en hij liet een verontwaardigde zucht ontsnappen langs zijn dichtgeknepen lippen. Ik hoorde vaag de veearts nog iets roepen van "haal uw klauwen uit mijn kruis" en "niet blazen hé makker", maar ik was mijn sms al aan het lezen.

"proficiat u heeft bij de wedstrijd van VT4 twee tickets voor de exclusieve avant-première van de film Halloween gewonnen, gevolgd door een Burn in hell after-party georganiseerd door culture club".

Samen met compadre juan ariff (G. is niet zo voor scary movies) stapten wij met onze gratis beker popcorn en cola zaal zeven van de decascoop binnen. Na enige verwarring over het juiste uur, zagen we toch nog enkele 16-jarigen in de anders lege zaal zitten. Het woord exclusief mocht bijna letterlijk genomen worden. We werden namens VT4 door twee gigantische in wonderbra naar bovengestuwde pompoenen welkom geheten. In de zaal werd nog heel lang gediscusieerd of Véronique De Cock al dan niet in Halloween-stijl was geschminkt. Gelukkig was haar speech net zoals haar avondkleed vrij kort en kon de film eindelijk beginnen. Ons oordeel over de film was zelfs nog korter: gelukkig was het gratis.

Maar dan was er natuurlijk nog de after-party in de eskimo factory. Zelf ben ik totaal wereldvreemd maar anderen die het kunnen weten hadden mij verzekerd dat de fuiven van culture club de max zijn. Wij dus in onze gelegenheidsvermomming (ik als side-show-bob en juan ariff als Slash) naar binnen rond een uur of 11. De gemiddelde leeftijd van de aanwezigen lag met 19 alvast hoger dan in de filmzaal. We hadden al snel door dat er iets niet klopte toen wij de enigen waren die verkleed rondliepen, behalve dan de 4 dames achter de toog. Nadat wij als levende attractie uitgebreid begaapt waren, frunikten enkele jonge gasten in hun broekzak en diepten stiekem een latex-masker op. Sissies. Zij die het kunnen weten hadden ook wel gezegd dat de fuiven van de culture club pas rond een uur of twee op gang komen, als de 21+ers uit downtown Gent komen afgezakt, maar toen lag ik al lang in mijn eigen bed te maffen.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Volgende week kan je bij kanaal 2 meedoen voor gratis tickets voor de nieuwe show van Willy Sommers , ook met afterparty.
De show start om 15h en de afterparty om 16h. Om 17:30 worden de deuren gesloten.Deze uren sluiten beter aan bij je bioritme Wie meedoet wint.

pierre du coin zei

@ duvel: lol

Anoniem zei

best dat je niet naar de andere kant van het land moest hiervoor :-)

Elsje zei

jullie zien er in ieder geval errug ehrm... 'vet' uit (of zeggen ze dat alleen maar hier in Holland?)

Anoniem zei

Face it: je wordt oud, Pierre. *vette grijns*

pierre du coin zei

@ syho: ik wist gelukkig wel toen ik meedeed dat alles in gent zou doorgaan.
@ elsje: hier zijn ook veel "vetzakskes" hoor!
@ menck: mmmm, ik geef het niet graag toe maar er zit wel een grond van waarheid in.

Unknown zei

vans pas cher
fitflops
uggs
montres
polo ralph lauren
michael kors outlet
ugg boots
canada goose
burberry
adidas superstar
2018.1.2chenlixiang