vrijdag, november 09, 2007

yevgueni

Dame fortuna en ik zijn twee handen op 1 buik dezer dagen. Want voor vanavond heb ik via radio 1 vrijkaarten gewonnen voor de avant-première van de Yevgueni tournee.
De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik zo uit de losse pols geen enkele songtitel kan opnoemen. Wat ik wel weet is dat ze in het Nederlands zingen (zelfs zonder West-Vlaamse tongval) en dat ze onlangs in de provincieshow een liedje kwamen zingen. En dat ze op dranouter stonden.

Ergens voel ik mij wat genegeerd voor al die fans die misschien ook deelnamen aan de wedstrijd en geen tickets hadden. Maar de mannen van Yevgueni zullen het zich in ieder geval niet beklagen, ik sta immers bekend als een heel erg enthousiast toeschouwer die zijn hand niet omdraaid voor staande ovaties of het luid roepen van "bieeeeeeeeeeeeeeeeeeesssss".

11 opmerkingen:

Anoniem zei

om u alvast in de sfeer te brengen: http://www.gentblogt.be/2007/07/25/aan-het-kampvuur-met-yevgueni

veel plezier!

Anoniem zei

Ja, ik ben toch een beetje jaloers... Maar ik heb goede vooruitzichten, morgen ga ik naar hun concert.

Anoniem zei

Ze kwamen in de zomer in Lommel optreden, maar ik was toen op vakantie :S

pierre du coin zei

@ gypsy: thanks voor de tip. nu weet ik dat ik ook gerust "heten bollie" kan roepen!
@ tweet: veel plezier
@ mirthe: ik zal wel weten te zeggen of je iets gemist hebt.

Anoniem zei

het zijn sympathieke gasten e ik ehb ze al twee keer live gezien odnertussen! echt goeie songs en teksten!!

Anoniem zei

Het zal wel aan mij liggen zeker, maar ik hoor er nu pas voor het eerst van, word ik nu ter dood veroordeeld of gevierendeeld ?

Anoniem zei

"Als puntje bij paaltje komt ben ik van jou" supermooie teksten en mooie stem van de zanger!

Anoniem zei

Ik kan me maar moeilijk inbeelden dat het zou tegengevallen zijn..
Waar blijft de review?! :-)

Anoniem zei

Ik kijk uit naar je nabeschouwing, want ik ben niet vertrouwd met hun muziek. Tijd om - nu meteen - op ontdekkingsreis te gaan.

Jan zei

Benieuwd naar je verslag. Zelf heb ik een dubbel gevoel bij de groep: ze hebben prachtige nummers met prachtige teksten, maar tegelijk vond ik het (enige) optreden dat ik zag nogal bloedeloos.

tubo.de.agua zei

Ik heb op concerten soms ook zo gelijkaardige spontane neigingen, die dan wel meestal uitmonden in het luidkeels roepen van:
bieeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrr ...

Mea Culpa!

;-)