zondag, november 11, 2007

optreden yevgueni in Asse

Vrijdag dus naar het optreden geweest. Bij de film "stardust" vorige week heb ik gevloekt, maar deze keer was ik wel blij met mijn plaats op de derde rij. Het optreden was goed. Zondermeer.

Maar helemaal enthousiast was ik ook niet. Dit in tegenstelling tot de horde vrouwlijke fans de rij achter ons die iedere songtekst van A tot Z meegezongen hebben. Ergens verwacht ik, dat als een groep op theater-tourné gaat er iets extra's toegevoegd wordt. En dat miste ik een beetje, ondanks het feit dat Geert Noppe achter een indrukwekkende piano zat. De meer ingetogen nummers vond ik juist de zwakkere. Het was pas als de gitaren weer ingeplugd werden dat de vonken eraf sprongen. De vrouwlijke fans achter ons waren toen al meerdere keren oraal krijsend klaargekomen. Op het laatste begonnen onze benen en andere ledematen zich ook ritmisch te bewegen, maar de behoefte om ons ondergoed of een trouwaanzoek richting podium te lanceren ontbrak wel bij ons.
Wie ze (= de band, niet de vrouwlijke fans) wil horen kan dit hier onder de rubriek discografie.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Alleen al de moeite omwille van de volgende woorden : "als ik ooit oud en versleten ben, geef me dan een spuitje"

Anoniem zei

"Aan De Arbeid" heb ik zonet toegevoegd aan mijn Nieuwjaarslijstje.

Pink Lady zei

Ik ken dat gevoel wel. Ik kén namelijk één van die uitzinnige en krijsende jongedames, maar zelf kan ik niet zo extatisch worden van Yevgueni... Geef mij toch maar de Lenny en zijn wespen!

Anoniem zei

Tnx Pierre, nu weet ik weer waarom ik niet van optredens hou :)

pierre du coin zei

@ psycho: die tekst is inderdaad wel schoon
@ menck: ;-)
@ pink lady: lenny en zijn wespen ken ik niet. Zal ook eens op youtube moeten zoeken.
@ grmf: het viel wel mee hoor. Ze zongen niet vals.

Annelies zei

Ik zag Yevgueni op Dranouter. Leuke groep!
En stardust vorige week. Zalige film!

Is dit nu een beetje een leuke comment? ;-)