maandag, juli 14, 2008

watch your mouth girly

Als dochterlief en ik in de auto zitten zetten wij graag een airken muziek op.
Terwijl we dan ritmisch met schouder en hoofd shaken durven wij ook al eens luid mee te zingen. Niet ieder liedje van mijn cd's wordt even goed gesmaakt. Maar daar probeer ik dan een draai aan te geven. Een gothic liedje van Qntal wordt dan "het liedje van de fee". En dan hebben we ook nog het liedje met de trompet. My humps van the black eyed peas. Leuk liedje. Met trompet.

Tot ze vanmiddag out of the blue "spending all your money on me" zat te zingen... Gelukkig klinkt het nog als "spinnen al you moie o mie". Waarbij ze dan heel serieus opmerkt "spinnen zijn vies hé pappa".

Gelukkig zong ze nog niet van:

"They say I'm really sexy
The boys they wanna sex me
They always standin' next to me
Always dancin' next to me
Tryna feel my hump, hump
Lookin' at my lump, lump"

Voor u kind en gezin gaat bellen, ik heb de cd met kinderen voor kinderen terug in de auto gelegd. Of is dat tegenwoordig ook strafbaar?

5 opmerkingen:

Linn zei

En gelijk heeft ze, spinnen zijn heel vies. ;)

Kinderen voor Kinderen, bestaat dat nog? Of zijn dat cd's met de oude liedjes?

patricia zei

"ik heb zo waa-waa-waanzinnig gedroomd, ik was zo moo-mooi, 't was echt niet gewoon, iedereen zei, hou je van mij? daarna werd ik gekust en gekroond"

Merci Pierre, nu blijft dat weer hangen.

pierre du coin zei

@ patricia: oeps. Straks ze de schuur ze nog op TW Classic of boutique. Creepy. Ik zou nog meezingen ook...

Elsje zei

liever kinderen voor kinderen dan het smurfenlied waarmee elke pas kwam!
en zolang ze maar geen anatomisch correcte gebaren erbij maakt, ben je denk ik als ouder, wel veilig ;-)

Anoniem zei

Hey,

Het eerste wat ik mijn dochter geleerd heb was headbangen. Nu is ze nog geen 3 jaar en kan ze verdoeme al met haar gat draaien...