donderdag, juli 31, 2008

Moest ik gay zijn....

Een paar dagen geleden in Oostduinkerke. Ik lig rustig mijn ding te doen op het strand. Mijn witte lijf vakkundig gecamoufleerd onder een centimeterdikke laag zonnecrème factor 15. Maar ik heb mijn straffe zonnebril op en door mijn ogen zie ik er dan ook vrij gebronzeerd uit...

Vanuit de zee zie ik plots een zwarte gespierde bink oprijzen en die langzaam mijn richtig uit komt met een blondine aan zijn arm. Mijn zonnebrilglazen slaan aan. Ik zet hem af en zie dat de halfgod in kwestie niet zwart maar mooi egaal bruin is. Hij is gespierd maar ook niet zo'n boddybuilderstype. Hij draagt een goed gevuld miniscuul zwart zwembroekje. Moest ik gay zijn (which i am not voor alle duidelijkheid), hij zou me kunnen krijgen... grrrrr.

Als hij me voorbij komt lacht hij me vriendelijk toe en zegt "nog een goeie middag en ik zie je graag morgen terug."

Jaja, Stef Wauters is hot. Kijkt u binnenkort zelf maar eens naar het VTM-nieuws de komende weken.

15 reacties:

Op vrijdag, 01 augustus, 2008 , Blogger elke zei...

Mijn beste Pierre, Stef Wauters is vooral klein van gestalte wat betekent dat hij mij niet kan krijgen.

 
Op vrijdag, 01 augustus, 2008 , OpenID witchesbrew zei...

Mijn type is hij ook niet hoor en met dat klein, zwart zwembroekje al helemaal niet!

 
Op vrijdag, 01 augustus, 2008 , Anonymous Tom zei...

verwar je het zwarte van de zogezegde zwembroek niet met zijn wallen? Telkens ik Stef zie denk ik: ema jongen toch, kruip toch eens 2 uur vroeger in uw bed hé...

groet,
Tom

 
Op vrijdag, 01 augustus, 2008 , Anonymous Margo zei...

Baja, Stef mag er best zijn, met wallen en al.

 
Op zaterdag, 02 augustus, 2008 , Blogger Elsje zei...

zolang-ie maar een mooi gebit is mag hij mij ook hebben... :-)

 
Op zondag, 03 augustus, 2008 , Anonymous syho zei...

die vtmslet is nu ook al een zonnebankslet?

 
Op zondag, 03 augustus, 2008 , Anonymous Cursief Huigje zei...

zijn er geen foto's?:))

 
Op zondag, 03 augustus, 2008 , Anonymous liekos zei...

a little bit gay, aren't we all. heerlijk, wat een beetje zon en zand met een mens kan doen. :-)

 
Op dinsdag, 05 augustus, 2008 , Anonymous buddha zei...

Stef wie?

 
Op vrijdag, 08 augustus, 2008 , Blogger Pink Lady zei...

Helemaal mee eens! Als hij het nieuws presenteert is mijn dag helemaal goed! Check eens het nieuws van zeven van gisteren: "u bent daar, blijft u vooral daar zitten"
zooooooooo schattig!
*zwijmel*

 
Op vrijdag, 23 oktober, 2015 , Blogger oakleyses zei...

christian louboutin shoes, uggs on sale, jordan shoes, tiffany jewelry, burberry outlet, michael kors outlet online, oakley sunglasses wholesale, michael kors outlet store, louis vuitton, michael kors outlet, louis vuitton outlet, tory burch outlet, burberry handbags, longchamp outlet, christian louboutin, uggs outlet, nike air max, uggs outlet, replica watches, polo ralph lauren outlet online, longchamp outlet, prada outlet, oakley sunglasses, ugg boots, ugg boots, nike outlet, michael kors outlet online, michael kors outlet, ray ban sunglasses, ray ban sunglasses, nike air max, chanel handbags, cheap oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, gucci handbags, replica watches, polo outlet, ray ban sunglasses, nike free, louis vuitton outlet, christian louboutin outlet, tiffany and co, christian louboutin uk, louis vuitton outlet, prada handbags, longchamp outlet

 
Op vrijdag, 23 oktober, 2015 , Blogger oakleyses zei...

ray ban pas cher, timberland pas cher, michael kors pas cher, nike air max, air max, nike air force, coach outlet store online, mulberry uk, coach purses, jordan pas cher, nike free run, hollister uk, coach outlet, true religion jeans, north face, abercrombie and fitch uk, polo lacoste, sac longchamp pas cher, nike air max uk, guess pas cher, nike free uk, vans pas cher, sac hermes, hollister pas cher, oakley pas cher, ray ban uk, longchamp pas cher, nike blazer pas cher, ralph lauren uk, nike tn, nike roshe, north face uk, converse pas cher, louboutin pas cher, michael kors outlet, polo ralph lauren, hogan outlet, new balance, nike roshe run uk, michael kors, true religion outlet, true religion outlet, burberry pas cher, lululemon canada, kate spade, sac vanessa bruno, true religion outlet, nike air max uk, coach outlet, michael kors

 
Op vrijdag, 23 oktober, 2015 , Blogger oakleyses zei...

oakley, giuseppe zanotti outlet, hollister clothing, celine handbags, gucci, chi flat iron, vans, ghd hair, vans outlet, converse, louboutin, baseball bats, mcm handbags, soccer shoes, converse outlet, lululemon, beats by dre, valentino shoes, insanity workout, timberland boots, hollister, hermes belt, ray ban, asics running shoes, babyliss, nike huaraches, ferragamo shoes, iphone 6 cases, mont blanc pens, north face outlet, soccer jerseys, jimmy choo outlet, ralph lauren, nike air max, nike trainers uk, herve leger, abercrombie and fitch, bottega veneta, nike roshe run, nfl jerseys, longchamp uk, nike air max, north face outlet, instyler, wedding dresses, reebok outlet, new balance shoes, hollister, mac cosmetics, p90x workout

 
Op vrijdag, 23 oktober, 2015 , Blogger oakleyses zei...

moncler, louis vuitton, pandora charms, michael kors handbags, ugg,ugg australia,ugg italia, ugg uk, ugg pas cher, moncler outlet, pandora jewelry, barbour, pandora uk, pandora jewelry, moncler uk, louis vuitton, moncler, canada goose uk, coach outlet, michael kors outlet online, ugg, juicy couture outlet, louis vuitton, replica watches, marc jacobs, toms shoes, swarovski, louis vuitton, canada goose jackets, supra shoes, louis vuitton, moncler outlet, moncler, thomas sabo, ugg,uggs,uggs canada, juicy couture outlet, swarovski crystal, links of london, doudoune moncler, wedding dresses, canada goose outlet, michael kors outlet, montre pas cher, canada goose, canada goose outlet, barbour uk, karen millen uk, canada goose, canada goose outlet, canada goose, moncler, lancel, doke gabbana, hollister

 
Op woensdag, 25 november, 2015 , Blogger mmjiaxin zei...

winter jackets
nike free 5
north face jackets
oklahoma city thunder
black friday deals
michael kors canada
oakley,occhiali oakley,oakley italia,oakley occhiali,oakley sunglasses
michael kors outlet online
wellensteyn outlet
new york jets
mizuno running shoes
michael kors factory store
adidas wings shoes
prada sneakers
arizona cardinals
nfl jersey wholesale
michael kors handbags clearance
pittsburgh steelers
christian louboutin outlet
rolex watches,rolex watches,swiss watches,watches for men,watches for women,omega watches,replica watches,rolex watches for sale,rolex replica,rolex watch,cartier watches,rolex submariner,fake rolex,rolex replica watches,replica rolex
mm1125

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage