donderdag, juli 31, 2008

Moest ik gay zijn....

Een paar dagen geleden in Oostduinkerke. Ik lig rustig mijn ding te doen op het strand. Mijn witte lijf vakkundig gecamoufleerd onder een centimeterdikke laag zonnecrème factor 15. Maar ik heb mijn straffe zonnebril op en door mijn ogen zie ik er dan ook vrij gebronzeerd uit...

Vanuit de zee zie ik plots een zwarte gespierde bink oprijzen en die langzaam mijn richtig uit komt met een blondine aan zijn arm. Mijn zonnebrilglazen slaan aan. Ik zet hem af en zie dat de halfgod in kwestie niet zwart maar mooi egaal bruin is. Hij is gespierd maar ook niet zo'n boddybuilderstype. Hij draagt een goed gevuld miniscuul zwart zwembroekje. Moest ik gay zijn (which i am not voor alle duidelijkheid), hij zou me kunnen krijgen... grrrrr.

Als hij me voorbij komt lacht hij me vriendelijk toe en zegt "nog een goeie middag en ik zie je graag morgen terug."

Jaja, Stef Wauters is hot. Kijkt u binnenkort zelf maar eens naar het VTM-nieuws de komende weken.

14 opmerkingen:

elke zei

Mijn beste Pierre, Stef Wauters is vooral klein van gestalte wat betekent dat hij mij niet kan krijgen.

Anoniem zei

Mijn type is hij ook niet hoor en met dat klein, zwart zwembroekje al helemaal niet!

Anoniem zei

verwar je het zwarte van de zogezegde zwembroek niet met zijn wallen? Telkens ik Stef zie denk ik: ema jongen toch, kruip toch eens 2 uur vroeger in uw bed hé...

groet,
Tom

Anoniem zei

Baja, Stef mag er best zijn, met wallen en al.

Elsje zei

zolang-ie maar een mooi gebit is mag hij mij ook hebben... :-)

Anoniem zei

die vtmslet is nu ook al een zonnebankslet?

Anoniem zei

zijn er geen foto's?:))

Anoniem zei

a little bit gay, aren't we all. heerlijk, wat een beetje zon en zand met een mens kan doen. :-)

Anoniem zei

Stef wie?

Pink Lady zei

Helemaal mee eens! Als hij het nieuws presenteert is mijn dag helemaal goed! Check eens het nieuws van zeven van gisteren: "u bent daar, blijft u vooral daar zitten"
zooooooooo schattig!
*zwijmel*

Unknown zei

zzzzz2018.6.22
cheap ray bans
yeezy boost 350 v2
yeezy shoes
nike outlet store
vibram fivefingers shoes
yeezy
moncler uk
true religion outlet store
supreme outlet
dsquared2

Unknown zei

zzzzz2018.7.7
moncler outlet
canada goose outlet
christian louboutin outlet
nike presto
ralph lauren uk
cheap jordans
canada goose jackets
reebok shoes
louboutin shoes
cheap snapbacks

mctasa zei

navigate here zeal replica bags go to this site louis vuitton replica bags neverfull good quality replica bags replica bags aaa

tonenaez zei

z2n63f8z25 i0e99g6w76 h3h81d0i24 m1l14y5h24 g0z07c5z91 a1h81v2g23