maandag, juli 14, 2008

Capice?

Wij gaan nu in verlof. Wie de komende 14 dagen in Oostduinkerke is mag mij altijd op een ijskremken met pistache trakteren. U kan mij herkennen aan de witte armen en benen en de licht verdwaasde blik in de ogen.

Voor zij met minder goede bedoelingen die hier meelezen. Ons huis wordt extra bewaakt door politie en de buren lopen binnen en buiten op heel overwachte tijdstippen om vechtkat, pittbull en wurgslang eten te geven. En er staat elektriek op de deurklinken. En ik heb mijn laatste twee grote boodschappen niet doorgetrokken. Capice?

8 opmerkingen:

Elsje zei

oke, oke. laat dat paardenhoofd nog maar aan diens romp!

Elsje zei

ps: fijne vakantie!

Unknown zei

Ben langs de achterdeur gekomen en die kiekes stonden aan de voordeur gevaarlijk te zijn.

Anoniem zei

Pierre! Nu pas mijn eigen blog nog eens gelezen (ja, 't is erg) en het heuglijke nieuws alsnog vernomen, proficiat!!

(En het heeft z'n effect niet gemist: je staat 15de in de Freaqshow Ultratop, dat is beter dan pakweg Amy Winehouse, Madonna of Lenny Kravitz!)

Anoniem zei

Je woont een beetje ver om in te breken... ;-) Geniet van je vakantie!

(Je krijgt trouwens een award van me, meer info vind je op mijn blogstekje)

Anoniem zei

ook van mij krijg je een prijs! Schrijf je int west-vlaams de volgende keer?

Anoniem zei

Ondertussen zijn de twee weken voorbij. Aiaiaiaiai :)

Pollie zei

Leuke manier om potentieel gespuis op afstand te houden.
Moet ik onthouden:)