zondag, april 23, 2006

bain de soleil

Gedaan met bruinen onder de bureaulamp of om me iedere morgen met carottensap in te smeren om mijn wit vel toch iets van kleur te geven (mijn benen zullen mooi assorti zijn met mijn sneeuwwit t-shirt als ik dinsdag in korte broek ga lopen).
Neen, niets boven een echte bain de soleil. Zaternamiddag samen met G. op het terras de krant gelezen met ons derrière op onze nieuwe tuinkussens. Ah, meer moet dat niet zijn. Gelukkig scheen de zon dan ook weer niet te fel, iets waar vooral mijn niet roodgeworden neus dankbaar voor was.
Zondag in de tuin gewerkt: het gras geknipt, planten gedeeld en verpot, hout gekliefd (al vlogen er bij momenten meer stukken van het hakblok dan van het stuk hout dat erop lag).
Hasse was ook in form. Probeer maar droog te blijven als een laaiend enthousiaste peutertje vervaarlijk met de gieter staat te zwaaien. Nu bij ons lukte dat nog wel, bij Hasse daarentegen...

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een zalig woord hé: bain de soleil. Kan alleen maar in het Frans! Klinkt toch veel beter als sunbathing of zo.
F.