dinsdag, april 25, 2006

het fenoneem "een stokje"

Yes! Ik heb een stoksken gekregen. Voor de leken onder ons: dat is een soort van doorgeefestafettestokje met een paar vragen aangekleefd. Je krijgt dat stokje van een andere blogger en dan moet je dat weer doorgeven aan drie anderen. (Tot daar de vergelijking met een echt estafettestokje).
Ik heb mijn stokje van Idril ( http://idril.skynetblogs.be) gekregen. Als beginnend blogger ga ik hier nog niet wild met stokken beginnen gooien. Alle bloggers die ik ken (jaja, allevier ;-)) hebben al een stokje.
De vragen:
Waar was ik:
1 jaar geleden?
Waarschijnlijk naarstig op zoek naar een paar propere kousen of mijn tandenborstel Wij zijn vorig jaar op 24 april van Gentbrugge naar Aalst verhuisd. Dus overal geopende dozen, kuisproducten, dekens, krantepapier, verkeerd geparkeerde stoelen en zetels...

5 jaar geleden?
Ik denk pendelend tussen Sint-Amandsberg, Aalst en Oudenaarde. Toen nog iedere week muurklimmen. Er schiet hier niets meer te binnen. Zwart gat?


10 jaar geleden
In 2de lic pol en soc, geen gsm, nauwelijks op internet gesurfd en in blijde verwachting van een thesis. Djezus, ik heb gewoon mijn thesis nog in Wordperfect gemaakt! Met zo'n papierken op mijn klavier met de uitleg voor de functietoetsen.
Dat jaar bleef ik ook vaak in het weekend op kot in de Van Hulthemstraat om door te werken (en te volleyballen of joggen in de Blaarmeersen). Tof dat de harde kern van toen op kot nog altijd samenkomt! We deden toen ook wel eens een nachtje door (studeren of risken, schrappen wat niet past).

1 opmerking:

Anoniem zei

aaah pieter! sjiek wi ! je zijt al een echte blogger! je schrijft wel nog grappige dingen oor. hehe, mo kga je laten, de groetjes thuis e!

veerle