vrijdag, april 28, 2006

Pierre 1 - reclameboys 0

Ik heb altijd wel een zwak gehad voor reclamefolders. 't is geen zware lectuur en er staan veel foto's in. Gisteren viel mijn oog op de folder van den HUBO. Op de voorpagina stond een bon te blinken voor GRATIS 20 kg potgrond, ZONDER aankoopverplichting. Het toeval wil dat de planten op het terras gewoon smeken om verse potgrond.
Nu die van den HUBO zijn niet van gisteren natuurlijk. Die denken dat de gemiddelde Vlaming zo gegeneerd is dat die eerst zijn kar vol stopt met dingen die hij eigenlijk niet wou kopen en dan als laatste zijn bon met enige schroom afgeeft.
Maar die vlieger gaat bij mij niet (meer) op. Ik ben direct naar de verste uithoek van de winkel gegaan (je moet de gratis producten altijd zoeken, en ze liggen nooit aan de ingang), heb mijn bon aan de kassa afgegeven en ben met mijn zak potgrond over de schouder naar buiten gegaan.
jaja, how low can you fall?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mijn held!

Maxentia de Beauvais zei

En je hebt de bon van de buren niet gevraagd,en je vrouw meegenomen om ook een zak potgrond te vragen? Je moet nog veel leren!