vrijdag, december 01, 2006

De 25 schandpalen van du coin

Ieder jaar zo rond nieuwjaar lig ik ’s nachts in bed aan de lopende band goede voornemens voor het nieuwe jaar te bedenken. Dat is plezant, je krijgt er een goed gevoel van en een week later ben je ze alweer vergeten.

Dit jaar gaat de lat onverbiddelijk hoger en worden de 25 schandpalen van du coin gelanceerd. Ik nagel 25 beloftes aan evenveel schandpalen en eind 2007 zullen we zien hoeveel onvervulde belofstes er blijven hangen. Om het voor u en mij wat interessanter te maken zal ik per niet nagekomen belofte een genante foto van mezelf on line plaatsen. En wees gerust, in de loop der jaren heb ik er wel al een aantal verzameld.

Ja maar du coin, hoe kunnen wij dit alles nu controleren zal u denken? Terecht. U bent natuurlijk geheel afhankelijk van mijn goodwill en belofte (lap ik ben al bezig te beloven) om alles eerlijk aan te pakken. U zal een goede bondgenoot hebben in vriendin G. Zij is mijn eindeloze lijstjes met niet-na-gekomen-goede-voornemens meer dan beu en zal streng maar rechtvaardig de 25 beloften beoordelen eind 2007.

Ik laat mijn werken binnenkort in groepjes van 5 op u los. Met mijn excuses voor wie kak heeft aan lijstjes maar ik heb mijn publieke schandpaal nodig.
Ps. Freaq, doet er nog een schepje bovenop en doet maar liefst 40 beloftes, alstemblieft.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Pff, genante foto's zijn toch niet-je-dat..
Waarom geef je geen vat per belofte die je niet nakomt? ;)

gypsy zei

ik ben dol op lijstjes. laat maar komen!

Anoniem zei

Ik heb nog nooit goede voornemens gemaakt, misschien wordt het daar eens tijd voor...

Succes ermee (of juist niet, want ik hoop wel op genante foto's!).

Anoniem zei

stop toch met die beloftes en lijstjes enzo... just live your life :-)

Anoniem zei

lig je nu in het blok of het blog...??? staat je goed in elk geval...lol