donderdag, december 07, 2006

De Bekende Vlamingen

Hoe vaak liggen wij niet al schuddebuikend in de zetel te lachen met onze BV’s en would be BV’s die in een of ander programma hun lul of Stanley achterna lopen? Of met hun tiny white ass staan zwieren voor een BB-camera?
Nu is het natuurlijk makkelijk om op de kap van de BV’s te zitten. Maar eerlijk gezegd: ik zou ook niet zonder kunnen. Hoe vaak hebben ze al niet zonder vergoeding gefigureerd in mijn posts?

En toegegeven: mijn hartslag slaat prompt een paar tellen hoger als ik een specimen zie. “Oeh kijk, *elleboogstoot* is dat daar Peter Van Peteghem in den Delhaise? Of daar, precies Ann Van Elsen in het Kruidvat?”
Ik ben dan veel te cool om te doen of ik ze herkend heb. Neen, ik zal hen straal negeren maar ondertussen ga ik vanuit mijn ooghoeken op zoek naar een gesneden brood in hun winkelkarretje of de doos haarverf in hun winkelmand.

9 opmerkingen:

Maxentia de Beauvais zei

Hoorde gisteren op de radio dat zelfs prinses Mathilde soms gewoon zelf boodschappen doet. Stel je voor dat je in haar karretje kunt kijken!

Anoniem zei

OV of BV... beiden gewoon gezond nieuwsgierig... toch?

Anoniem zei

Hmm, doet me denken aan die keer vandezomer dat ik in Gent richting mn kot slofte na een herexamen en ik ineens Luc Alloo op het terras van het marginaalste studentencafé ooit zag zitten en toen bij wijze van groet struikelde over een oneffen kasseitje..

pierre du coin zei

@ maxentia: awel, dat zou ik inderdaad ook wel eens willen weten se.
@ heidi: ge hebt gelijk, ik durf bij het aanschuiven bij de kassa's al eens in de karretjes van de OV's kijken.
@ dramoghe: dat is een wel heel originele invulling van het woord onopVALLEND.

Anoniem zei

ik kan er niet aan doen, ik begin altijd te grijnzen als ik een BV zie, maar ik ben nog nooit zo beschaamd geweest als toen een kennis van me zo luid als het kon "moh! Sabine Haeghedoren" riep toen we haar tegenkwamen in de VRT-gebouwen....

Anoniem zei

Bekende Vlamingen: je kunt er niet naast kijken, zelfs als je dat zou willen, want ondertussen zijn ze groter in aantal dan de onbekende en allemaal hebben ze het over hun 'carrière'.

Rimbaloe zei

Pierre, dat heb je nu eens perfect verwoord zie!

Anoniem zei

Mijn collectie close encounters of the different kind beperkt zich tot een schermutseling met Jean-Marie Pfaff (hij zette een handtekening op de muur van een restaurant, waarna ik hem en plein public uitmaakte voor 'Hooligan') en een vluchtig gesprekje met Marlène De Wouters (een dame die er in het echt nóg apetijtelijker uitziet dan op de beeldbuis).

Anyway, Van Peteghem koopt zijn gerief in den Delhaize dus. Mooi!

tesashesh zei

pourquoi ne pas vérifier ici Dolabuy Fendi Consultez votre URL Vérifiez ceci vérifier que dolabuy louis vuitton