vrijdag, december 01, 2006

groeten uit freetown

Niet te doen, de gebraden kiekies vliegen hier zomaar in mijn mond. Deze morgen 5 minuten vroeger opgestaan en naar de krantenboer gespurt om de Morgen met gratis DVD (good bye Lenin) af te halen. In the pocket.
Ook nog in de pocket een bon uit de streekkrant voor gratis geschenk bij den AVA. Zouden het net als vorig jaar weer een pakje ziekenhuisgroene servetten en een theelichtje zijn? Who cares anyway? Een gegeven paard kijkt men niet in de bek. Van waar komt dat spreekwoord eigenlijk? Een gebraden kieken heeft een bek, een paard toch niet?

Hanyway; de vragen van onze gratis prijskamp zijn:
1. Zal ik mijn bon durven afgeven zonder aankoop van een betalend artikel?
2. Zal ik met uitgestreken gezicht twee bonnen tegelijk durven gaan incasseren?
Wat heb ik toch een spannend leven hé peoples?

Kleine update: do i need to say more?

5 opmerkingen:

Anoniem zei

goodbye lenin
fantastisch

Anoniem zei

ik ben komen in prikken op het werk en ben dan op zoek gegaan anar en krantenwinkel die de dvd's had, ik vond er een op wandelafstand van mijn werk , heb er twee meoten doen lol

spannend leven hé ;-)

Anoniem zei

Mijn moeder en ik maken daar een sport van, zoveel mogelijk bonnekes geven.
Soms lukt het dat we niets moeten betalen omdat we twee bonnetjes hadden, echt waar.
Je kan dus proberen.

Nathalie zei

Goodbye Lenin is inderdaad een fantastische film, die hebben we hier niet uiteraard maar kom.



Ik denk dat dat spreekwoord ergens komt van het Paard van Troje, nee?

Anoniem zei

Muahaha super! Ik ben pas in een ziekenhuis begonnen. Als je servetten te kort komt, lol.