donderdag, februari 15, 2007

De voil jeannet in mij















Oilsjt maakt zich op voor carnaval. Voor de meeste Vlamingen is iets grappig dat ieder jaar terugkeert in het nieuws, voor vele duizenden ajoinen is het het hoogtepunt van het jaar.

Als ingeweken Oudenaardist volg ik het van op de zijlijn. Alhoewel. Al vijf keer ben ik al meegestapt in de stoet. Er hebben er al voor minder een integratieprijs gekregen! Dit jaar stappen we niet mee. ’t Zal steken.

Maar ik zweer het u: ooit trek ik netkousen en een vellen frak aan en huppel ik als voil jeannet het feestgewoel in. Na een paar safierkes klinkt mijn Oilsjters trouwens al veel vloeiender.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Met of zonder tanga ?

Cursief Huigje zei

in aalst wonen én niet meedoen aan de carnaval? Da's nie just!:)
Jij zal dan wel dé uitzondering zijn op de regel, denk ik!

Anoniem zei

Alvast veel succes met je komende optreden!

Anoniem zei

lol lol lol

gypsy zei

en hebt ge u daar een beetje gedragen, aan de zijlijn :-) ?

Anoniem zei

Wij zitten niet ver van Binche, maar al dat Carnaval gedoe doet mij echt niet veel. Hier in Mons hebben we wel de jaarlijkse Doudou, dat zowat hetzelfde betekent voor Mons als Carnaval voor Binche, maar daar ben ik ook niet voor. De drukte! De zuiplappen!

Maar amuseert u toch heel goed ;)

Valerie zei

Ik ben niet zo'n carnavalsmens eigenlijk...
maar u in pantys zien, dat wil ik wel eens:p

raybanoutlet001 zei

cheap jordan shoes
armani exchange
jordan 4
polo ralph lauren
pandora outlet
cleveland cavaliers jerseys
ray ban sunglasses outlet
ugg boots
mont blanc outlet
tennessee titans jersey