vrijdag, februari 23, 2007

dingedingedong eurosong

Morrissey is blijkbaar niet (meer) geïntesseerd om deel te nemen aan het eurovisiesongfestival voor Engeland. Ik had er eigenlijk niet op gehoopt...
Zoals ik op 10 januari reeds had voorspeld zong hij immers ooit:
"I started something. Typical me, typical me. I started something. And now I'm not too sure..."
Jarvis Cocker zou nu genoemd worden. Volgens mij heeft die ook wel een voldoende hoog kitch-gehalte om op eurosong te schitteren.

Jammer dat dit jaar Wallonië de inzending mag doen, ik had anders Herman Schuermans eens willen sturen. Ik zou die zijn zangprestaties anders ook wel eens willen becommentariëren met een paar kwetsende oneliners.

5 opmerkingen:

Unknown zei

Van mij mogen ze dat eurosonggedoe gewoon stoppen, ze zouden verbaasd zijn hoeveel geld ieder land daarmee kan besparen.

Anoniem zei

Stoute Mozzer, anders had ik voor een keer eens gekeken naar Eurosong... Konden wij Daan sturen ofzo, die kan er qua kitsch ook wat van de laatste tijd :-)

Anoniem zei

Mwaha, gooi die Schuer eens voor een Vanthilt jury...

Anoniem zei

Goh..ik zou me ZO teleurgesteld gevoeld hebben mocht ook Morrissey zich verlaagd hebben tot het snelle-geld ding. Voor de rest mag Eurosong blijven bestaan, zoals alle andere redenen om eens onnozel te mogen doen bestaansrecht hebben.

Anoniem zei

en nu komt justin hawkins van de darkness ook nog aanzetten met zijn kandidatuur :-)