vrijdag, augustus 31, 2007

ik hou van u, ik hou van u

Damned, internatioale feestdagen maken mij altijd zo melig. Vroeger in mijn OXFAM-agenda was het bijna iedere dag prijs: dag van de boomknuffelaars, dag van de vissen, dag van de katoenen broeken,.... Iedere dag wel reden genoeg om te feesten en aan de baas te vragen of dit geen erkende feestdag was. Niet dus. Ik heb mij dan maar een andere agenda gekocht met enkel de officiële feestdagen.

Maar in het Nieuwsblad lees ik nu dat het vandaag blijkbaar internationale blogdag is. En dat wordt o.a. gevierd met top5's van onze favoriete blogs. Een schier onmogelijke opdracht. Dat is gelijk kiezen tussen een bolleken pistache of vanille. Ik kan dat niet, dus neem ik altijd allebei. Met de blogs is dat ook zo. En ja, laten we elkaar geen liesbeth noemen, uiteraard lees je sommige blogs liever dan anderen, maar kiezen, neen dat kan ik niet.

Ik laat misschien niet altijd een comment achter, maar die speekselresten in jullie commentbox komen van mij want likkebaarderd savoueer ik met gaarnte julie pennevruchten. Ongelooflijk hoe een mens meeleeft. Zal freaq zijn draai wel vinden in zijn nieuw huis? Zal pinklady erdoor zijn in tweede zit? Gaat Qahwa antwoord krijgen op haar prangende toekomstvragen? Gaat Gypsy eraan denken om haar bloembollen op tijd te planten? Gaat Maarten zijn haar weer laten groeien? Zijn de beenspieren van Freddy echt zo sexy? Is Els V.E. te overhalen om opnieuw in Aalst te komen wonen? Zal pironik gespaard blijven van het vliegend schijt in Azië? Is Nathalie nu al bevallen? Hoe zal Barts eerste schooldag verlopen? ...
Vragen, vragen, vragen.

Alle antwoorden en zoveel meer in de link-kolom. En nu ga ik stoppen of ik begin hier een potje te bleiten van contentement.
*damned denkt pierre, morgen dag van bijna-vertrekkende-zwaluwen, dat wordt ook weer bleiten*

9 opmerkingen:

patricia zei

Wel goed gevonden, zo zeggen dat je de links aangevuld hebt. Een mens met rss komt meteen kijken en ja! Ik sta ertussen! Dikke kus

Anoniem zei

Als het u kan troosten, ge behoort tot mijn favorieten ;)

Pink Lady zei

Het is helemaal wederzijds!

Anoniem zei

Ik heb op mijn eigen cursieve wijze de internationale blogdag gevierd:)) En 'k weet niet hoe het kwam, maar ik kwam toch bij jou terecht. Ik heb je blog dan meteen de plaats gegeven die het verdient. Je kan het lezen bij mij.
PS dus als je bezoekersaantal de komende uren spectaculair stijgt, weet je al de oorzaak:)))

Anoniem zei

Ik heb u graag Pierre en ik wil dat voor iedereen hier roepen...

Anoniem zei

Je stond en staat op mijn blogroll, Pierre. Ik kom hier met graagte lezen.

gypsy zei

mijn beurt om te zeggen: gelieve grappige postjes vooraf aan te kondigen ;-)

(en dju ik ben mijn bloembollen vergeten planten, merci voor de reminder)

Anoniem zei

Geen haargroeiplannen te melden ;-)

Anoniem zei

En ook nog geen toekomstplannen, /aargh/