zaterdag, maart 22, 2008

verschoning mijn Heer. verschoning.

Lap ik heb het hier al zitten. Een paar minuten duurde mijn licht euforische stemming. Zo content van mijn eigen dat ik nog eens gepost had. Ik zat geduldig te wachten tot een eerste bezoeker zou binnenvallen en in de comments mij zou laten weten hoezeer hij/zij de paasprimeur wist te smaken.

Maar ik had beter moeten weten. Het is nu eenmaal not done om met sommige dingen te lachen. En één daarvan is met het sacrale paasritueel. En dan zeker niet op paaszaterdag. Luttele tientallen minuten voor het paasfeest.

Een banbliksem van hierboven heeft zonet mijn blogroll en mijn volledige archief gewist.

Laat pasen ook voor pierre du coin het feest van de verrijzenis worden. In de tussentijd verblijf ik al boetedoende op mijn knieën.

UPDATE: Halleloeja!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Amen!

Anoniem zei

Intussen al verrezen uit het dippige buitje? Een vlotte pen als de jouwe te vinden, tussen die 566.333 anderen is toch ook niet mis?

Anoniem zei

Oei, ik durf niets zeggen. Is het zo ernstig?
Ik wens u een zalige Paasmaandag.

Anoniem zei

Mooie Paasopenbaring. En... je blogroll lijkt intact? Niets aantrekken van banbliksems en lage(re) kijkcijfers-het belangrijkste is dat jij plezier beleeft aan schrijven en fotograferen!

Elsje zei

typisch gevalletje van herrijzenis. en dat is toch waar het met Pasen om draait?

Anoniem zei

Het moet zijn : "verschoning Eerwaarde, of Monseigneur".

U wordt ongetwijfeld bij den Benedictus geroepen.

elke zei

Ik zie niks verkeerd, hoor.

pierre du coin zei

@ all: op pasen was het gelukkig allemaal weer terug. The lord works in mysterious ways...