woensdag, april 02, 2008

the block in Aalst

Wij zijn onze slaapkamer aan het aanpakken. In "The Block" op VT4 krijgen ze meestal een week om een kamer af te werken. Die limiet hadden wij onszelf ook opgelegd. En zelfs scherper gezet tot vijf werkdagen. Het feit dat in The Block werkdagen ook effectief werkdagen zijn (lees de deelnemers mogen pas na hun job, dus vanaf 17u beginnen) en bij ons eigenlijk vakantiedagen doet hier niets terzake. Bij ons geen werfleider Sanchez of Hanne Troonbeecks die met doe-het-zelf-waardebonnen strooit, maar een tweetal Chinese vrijwilligers. Dat laatste was ironisch bedoeld hé. Voor u gaat denken dat wij Chinese illegalen inzetten om de slaapkamer in orde te zetten. Ik heb het hier over mijn twee sidekicks die mij de fijne kneepjes van het betere handwerk bijbrengen.

Is reeds gedaan: behangpapier af. Gaten geplamuurd. Kliklaminaat gelegd. Plinten gezet. Tasso aan muur.
Moet nog gebeuren: verven. In wit. Want een slaapkamer moet rustgevend zijn. Maar ook een muur in rouge baiser! En we zijn in blijde verwachting van een nieuwe slaapkamerkast!

En als u mij nu wil excuseren. Ik ga wat handcrème aanbrengen.

5 opmerkingen:

elke zei

Als je klaar bent: bij mij hier nog massa's gaten te plamuren. En ik bedoel echt: massa's. En groot ook: een paar van een kleine m².
Maar je mag eerst je handjes verzorgen, dat spreekt. ;-)

Unknown zei

Best niet te veel crème aan de handjes of alles schuift er door, en dat zal ook niet de bedoeling zijn, veronderstel ik.

Anoniem zei

Rouge baiser?? Nooit van gehoord. Neukrood?? Is dat kleur dat je beter van bil doet gaan of meer zin doet krijgen? Wit kan wel soms nogal pijn doen aan de ogen hé. De kleur die het minst zeer doet aan de ogen is beige, de meest rustgevende kleur zou naar het schijnt ... roos zijn.
't is maar dat ge het weet.

Anoniem zei

de dees gaat hier ook algauw aan het plamuren en behangen en schilderen slaan zo. tenminste als we het behangpapier gekozen krijgen, want daar zijn we nu ook al een dikke maand mee bezig. *zucht*

als ge daar klaar zijt, komt ge hier dan helpen?

Anoniem zei

oeeh, hopelijk maak je tijd om de ronde van vlaanderen aan je deur te zien passeren!