donderdag, augustus 28, 2008

Hoe verkwansel ik een goede blog?

Door er per se nog één te willen opstarten. Een stadsblog dan nog wel. Over Aalst. En iedereen weet dat in Aalst meer kanalen zijn dan pc-gebruikers. Dus moet ik mijn schaarse vrije tijd verdelen over twee blogs. En nog maar te zwijgen over mijn inspiratie.

Een paar maand geleden had ik er de stekker uitgetrokken en geen kat die het doorhad. Maar ondertussen kreeg ik weer goesting, niet te doen. Dus voor al wie op weg naar Brussel stilstaat op de E40 en wil weten wat er gebeurt als je die afrit neemt ... Kijk maar hier. Ook voor wie wil nagaan of er werkelijk iets is veranderd sinds Daens.

2 opmerkingen:

Muggenbeet zei

succes ermee maar zie dat ge niet zot wordt :)

Anoniem zei

Dag Pierre!

Na een lange hiatus blog terug opgestart - ik zie dat je nog steeds te veel hooi op je vork neemt! Succes ermee =)