donderdag, september 25, 2008

ik werd gefouilleerd tijdens mijn eerste date




Ik doe mee met de actie "kus een politicus" van de vzw de wakkere burger. Dit initiatief koppelt 9 burgers aan 9 politici. Die mogen dan gaan daten met de bedoeling elkaar beter te leren kennen, kwestie van de kloof tussen burger en politici wat te verkleinen.

Toen ik bericht kreeg dat ik mee mocht doen, was het best wel spannend. Zou ik dan eindelijk op date mogen met Freya Van den Bossche? Neenk. Niet getreurd, ik kreeg wel een andere 33-jarige Spa'er op date. Welliswaar een mannelijk specimen, maar wie weet kan hij mij wel aan het gsm-nr van Freya helpen!

Ik ben gelinkt aan Saïd El Khadraoui, Europees Parlementslid, Internationaal Secretaris voor Spa, gemeenteraadslid en fractieleider in Leuven. Best wel indrukwekkend voor iemand die jonger is dan mij. Benieuwd wat hij over mij vertelt tegen Javier Solano of Louis Tobback.

In ieder geval: HIER kan je klikken om mijn verslagen te lezen. U vindt mijn berichten onder mijn pseudoniem Pieter Van Houcke, kwestie van mijn anoniemiteit niet zomaar te grabbel te gooien. Mijn eerste bijdrage heet "gefouilleerd tijdens eerste date".

En voelt u hem al dichtslibben die kloof?

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Pierre, very interesting ... Maar ik meen mij een gelijkaardig initiatief van jou te herinneren? Ook iets van kus een politicus en Freya?

pierre du coin zei

@ elise: dat was juist mijn wishfull thinking...

Anoniem zei

Jouw date schrijft jouw naam nog verkeerd ook.

pierre du coin zei

@ psycho: touché