woensdag, september 10, 2008

père du coin

De baby is uitgerekend voor 14 september. Voor alle momenten dus. En we zijn er klaar voor. Vallies, wiegje, kinderkamer... Alles staat klaar. Hij/zij moet wel niet te lang meer op zich laten wachten of er schiet geen doopsuiker meer over. Dagelijks wordt dat door mij zorgvuldig aan een kwaliteitscontrole onderworpen.

Wij zelf zetten ons geld in op dinsdag 15 september want dan is het volle maan... Hasse is ook op volle maan geboren. Volgens mij is dat zo één van die rare kronkels van de natuur dat op volle maan massaal kinderen geboren worden. Net zoals vrouwlijke collega's na een tijdje samen menstrueren. U moet dat maar eens aan moeder vragen. Dat van die volle maan hé, niet van dat ander.

15 september dus. Ik durf er een doos doopsuiker om verwedden.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Spannend!

Anoniem zei

Hasse, dat is een mooie naam =)
Waar heb je het gevonden? Ik herinner me een boek van Thea Beckman dat ik fantastisch vond.

Ik duim voor een vlotte bevalling!

elke zei

dat komt wel heel dichtbij.
Is het de bedoeling dat we pronostieken?

Anoniem zei

Ik gok op morgen. 12/09/2008.
Dat doopsuiker, ga je dat komen brengen of moet ik erom komen?

Elsje zei

9/11 zal het wel niet meer worden... 17/09 is ook mooi (de verjaardag van mijn zusje)
Hoe dan ook: veel succes en plezier met de eerste weetjes en kreetjes!!

Anoniem zei

Hasse komt inderdaad uit Hasse Simonsdochter.
En nee, als het een jongen is zal het géén Simon zijn.

Margo tzal maar een halve doos zijn, aangezien de Pierre hem niet kon inhouden ;-)

en pronostieken mag zeker: sturen jullie de vibes massaal voor vandaag (lees nu)want ik heb het wel gehad!!

Anoniem zei

Ik gok op 20-09-2008. Valt makkelijk te onthouden hé.
Is het goed als ik de doos pas in december geef als ik verlies?

elke zei

Vibes coming up. Begin maar alvast te kuisen!

Anoniem zei

oh! ik wist niet dat er een tweede du coin op komst was! Proficiat met de zwangerschap alvast...euhm, beetje laat, maar kom...en veel succes met de bevalling!