woensdag, september 03, 2008

mister suga part 2

Wat een opluchting. Ik ben niet alleen met mijn saroma-verslaving. Ik had zo al een vermoeden dat Boonen er wel weg mee wist, maar dat anderen er ook pap van lusten, daar moest ik toch even van gaan zitten. Binnenkort wordt het nog bon ton om uw gasten een saromaken te offreren na de maaltijd ipv een chocolademouse waar u uren hebt staan aan zwoegen en die toch te zwaar op ieders maag zal vallen.

En nu we hier toch bezig zijn met alles gezellig in de groep te gooien... Als du coin thuis een saromaken prepareert durft hij al eens dit liedje mee te brullen.



En omdat wij toch allemaal kuddedieren onder elkaar zijn, mag u dit voortaan ook doen. Smakelijk.

6 opmerkingen:

elke zei

nooit geweten dat die gasten The Knack heten. Allé, dat is nu toch geen naam voor een groep. Voor een worstje, ja, maar toch niet voor een groep!

Elsje zei

een stel worstjes dat een verbastering van een zoet toetje bezingt. geeft te denken, PDC, geeft te denken!!

Anoniem zei

Vorig jaar op kampweekend hebben we Cluedo Live gespeeld waarin we "Saromamoord in 2c" in scene hebben gezet. Zonder zever. Prachtige foto van een dode door sanomapoeder!

Anoniem zei

Ben ik nu de enige die niet weet wat saroma is? (blush)

Anoniem zei

Een echt goede chocolademousse maken, is ook op een kwartiertje geflikt. Ik weet niet of jij ooit het genoegen had om de mijne te proeven, maar daartegen is saroma een flauw afkooksel van een flauw afkooksel.

Jacky Dubois

pierre du coin zei

@ elke: zou je dat dan "de nek" moeten uitspreken?
@ elsje: jaja, er zaten meer lagen in mijn post, dan in een gemiddeld toetje.
@ margo: creatief met saroma, schitterend
@ Jacky: ik heb hem al geproefd hoor! Maar het zalige van de saroma tijdens lost is dat je hem in de 3 minuten reclame kan klaarmaken en 15 minuten later tijdens het volgende reclameblok weer uit de frigo halen om op te eten...