dinsdag, maart 27, 2007

Eat my shorts stuksken Gilbert Duclos-Lassalle

Deze middag sta ik met de fiets te wachten tot het licht op groen springt. Naast mij houdt een andere fietser stil. We monsteren elkaar vanuit onze ooghoeken. Ik zie een gerimpelde 65+er met nieuwe koersfiets en wielertruitje van landbouwkrediet. Terwijl het licht op groen springt, krijg ik een testosteron-ejaculatie en schiet ik pijlsnel weg. Ik piep onder mijn arm door maar de knasse knar is nergens te bespeuren. Tot ik naast mij gesteun en gehijg hoor. We schieten allebei in de lach maar geen van beiden houdt de benen stil. ’t Moet een zicht geweest zijn. Een rijzig atleet op gewone fiets en het oude mannetje van landbouwkrediet zij aan zij zoals in de Ronde Van Vlaanderen van 2003 toen Van Peteghem en Vandenbroucke voor de eindzege spurtten.
Helaas geen ontknoping. Bompa op speed zwaait en slaat rechtsaf aan de Dender terwijl ik rechtdoor moet. De broekschijter maakte van de eerste de beste afsplitsing gebruik om er vanonder te muizen.

Mocht u vandaag per toeval blogsgewijs op seniorennet een lichtjes andere versie lezen, dient u in het achterhoofd te houden dat het feit dat granddaddy voor lag toen hij afsloeg van generlei betekenis was, aangezien ik de krachten goed had gedoseerd en nog een Van Peteghemsgewijze eindjump in de benen had. De door hem gekozen eindmeet lag alleen 200 meter te vroeg voor mij.

15 reacties:

Op dinsdag, 27 maart, 2007 , Anonymous Steven zei...

Geweldig :)

Dat doet me denken aan de Gordel vorig jaar: lompe 50'ers die op een mountainbike van 4000 euro zitten te puffen en zweten op een lichte helling, terwijl ik daar met mijn overgewicht op mijn toenmalig fietske van 200 euro voorbij sjeesde.

Gelachen! :)

 
Op dinsdag, 27 maart, 2007 , Anonymous Smiling Cobra zei...

Het verbaast mij dat daar geen verkeersagressie van gekomen is.

 
Op dinsdag, 27 maart, 2007 , Anonymous jeronimo zei...

praat jezelf maar goed...
ik kruip nog steeds van schaamte in de berm als een krasse 70-itge op een metalen kaderfiets mij voorbijsnelt langs het jaagdpad...

ze hebben geen bommen meer, maar een uithouding van jewelste en kunnen heel lang een hoog tempo aanhouden...

ik heb een slechtere conditie dan van een 70-jarige fietser :s

 
Op dinsdag, 27 maart, 2007 , Blogger patricia zei...

het is toch wat met die fietsers vandaag :-)

 
Op dinsdag, 27 maart, 2007 , Anonymous Lou zei...

Een mens zou zich voor minder aan de epo vergrijpen... Niet doen Pierre!

 
Op dinsdag, 27 maart, 2007 , Blogger Sofie zei...

Vorige week hebben mijn nicht en ik ongeveer hetzelfde voor gehad. Alleen bleef de 65-er meer dan 20km het volle pond geven.

 
Op dinsdag, 27 maart, 2007 , Anonymous Pierre Vis zei...

Tss, Pierre toch; wat heb je nu op je geweten?! Die mens zijn hart zo op stang jagen..
Wie weet ligt die mens nu op de één of andere operatietafel met een hartaderbreuk ;)

 
Op woensdag, 28 maart, 2007 , Anonymous gypsy zei...

"testosteron-ejaculatie"
gij weer :-)

 
Op woensdag, 28 maart, 2007 , Anonymous Biraskerbe zei...

Ook al eens meegemaakt bij een oriëntatiecross. Bovendien was de plaats waar de ouwe afsloeg de juiste en liep ik verkeerd...

Leuk geschreven.

 
Op woensdag, 28 maart, 2007 , Anonymous freddy11 zei...

Morgen zelfde plaats, zelfde tijd ?

 
Op donderdag, 22 oktober, 2015 , Blogger oakleyses zei...

christian louboutin outlet, oakley vault, burberry outlet online, cheap ugg boots, ugg australia, christian louboutin shoes, burberry outlet online, louis vuitton handbags, ugg outlet, replica watches, tiffany and co, nike air max, christian louboutin, michael kors outlet, oakley sunglasses, kate spade outlet online, nike air max, nike outlet, prada handbags, cheap oakley sunglasses, ugg boots clearance, gucci handbags, michael kors outlet online, polo ralph lauren, louis vuitton outlet, ray ban sunglasses, oakley sunglasses, cheap ugg boots outlet, replica watches, chanel handbags, nike free, louis vuitton, polo ralph lauren outlet, tiffany jewelry, michael kors outlet online, longchamp outlet, tory burch outlet online, michael kors outlet online sale, ray ban outlet, longchamp handbags, cheap oakley sunglasses, michael kors handbags, louis vuitton outlet, michael kors outlet store, jordan shoes, red bottom shoes, ray ban sunglasses

 
Op donderdag, 22 oktober, 2015 , Blogger oakleyses zei...

converse pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe, coach purses, new balance pas cher, true religion, coach outlet, nike blazer pas cher, true religion jeans, ray ban pas cher, burberry pas cher, nike free pas cher, nike air max, hollister uk, kate spade outlet, oakley pas cher, michael kors canada, hollister, north face pas cher, michael kors outlet online, true religion outlet, vans pas cher, nike free, longchamp, nike air max, ralph lauren uk, air jordan, lacoste pas cher, mulberry uk, timberland pas cher, coach outlet, louboutin, ralph lauren pas cher, coach outlet store online, north face, lululemon outlet online, scarpe hogan, nike air force, true religion outlet, ray ban uk, air max, longchamp pas cher, michael kors uk, guess pas cher, tn pas cher, michael kors, hermes pas cher, nike roshe run, air max pas cher, sac vanessa bruno

 
Op donderdag, 22 oktober, 2015 , Blogger oakleyses zei...

chi flat iron, herve leger, giuseppe zanotti, birkin bag, bottega veneta, valentino shoes, wedding dresses, nike trainers, ghd, air max, nike air max, ralph lauren, jimmy choo shoes, vans outlet, timberland boots, vans, longchamp, hollister, north face jackets, baseball bats, nike roshe, converse, nfl jerseys, reebok shoes, gucci, nike air huarache, instyler ionic styler, soccer shoes, abercrombie, new balance outlet, mont blanc pens, mac cosmetics, mcm handbags, ferragamo shoes, hollister clothing store, asics shoes, beats headphones, lululemon outlet, p90x workout, converse shoes, iphone case, north face jackets, oakley, babyliss, insanity workout, abercrombie and fitch, ray ban, louboutin, celine handbags, soccer jerseys

 
Op donderdag, 22 oktober, 2015 , Blogger oakleyses zei...

moncler, juicy couture, michael kors handbags, montre femme, pandora charms, canada goose outlet, replica watches, doke gabbana outlet, uggs canada, canada goose outlet, coach outlet, barbour, ugg, louis vuitton pas cher, marc jacobs handbags, pandora uk, wedding dress, louis vuitton, karen millen, canada goose, juicy couture outlet, thomas sabo uk, moncler outlet, sac louis vuitton, pandora jewelry, toms outlet, ugg, ugg boots, canada goose pas cher, canada goose outlet, michael kors outlet online, louis vuitton canada, moncler, louis vuitton uk, supra shoes, sac lancel, moncler, pandora jewelry, swarovski uk, canada goose, moncler, michael kors outlet, canada goose, hollister canada, ugg soldes, barbour jackets, moncler outlet, canada goose, moncler, swarovski jewelry, moncler, links of london uk

 
Op vrijdag, 22 juli, 2016 , Blogger xjd7410@gmail.com zei...

louis vuitton outlet stores
ralph lauren outlet
nike free run 2
coach outlet
jordan shoes
coach outlet
marc jacobs
adidas yeezy
retro jordans
michael kors outlet
michael kors handbags
adidas nmd
louis vuitton
nike uk
kobe bryant shoes
celine bags
oakley sunglasses
rolex submariner
tods outlet
toms
michael kors outlet clearance
coach factory outlet
hollister clothing
hermes handbags
true religion jeans
tory burch sale
louis vuitton
nike free run
tiffany outlet
nike nfl jerseys
designer handbags
nike uk
adidas shoes
louis vuitton outlet
asics shoes
michael kors
michael kors outlet
coach outlet
nike outlet
2016.7.22haungqin

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage