woensdag, maart 21, 2007

Rodaniaaaaaaaaaa

Ik heb een haat-liefde verhouding met reclame. Met reclames in kranten en tijdschriften heb ik geen probleem. Met die op tv wel en zeker die tijdens de programma's ipv tussen. Ik haat de reclamebordendiarree langsheen onze wegen maar ben wel zot van de streekkrant en reclamefolders in de bus. Met reclame op wielertruitjes kan ik leven, maar ik spring uit mijn vel als de Pfaffs nieuwe tuinmeubelen krijgen en de naam van de leverancier uitdrukkelijk in beeld wordt gebracht.

Nu las ik net dat Nederlanders gratis brieven kunnen versturen via enveloppes die met een reclameboodschap bedrukt worden. Kijk, daar ben ik dan weer voor.

Dit berichtje werd gesponserd door het Nieuwsblad on line.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

ik hou ook zoveel van folders in de streekkrant, daar neem ik echt tijd voor, en ik kan het nooit laten om immokranten te doorbladeren ook al heb ik al meer dan een jaar een appartement gevonden...

Anoniem zei

Ben je wel zeker dat het niet van Becel was?

Anoniem zei

Zon'n verhouding heb ik ook met reclame. Leve de nacht van de reclame, folders in de bus, maar bah tussen de film...

Anoniem zei

als je de krantjes van hema ed volgt, kom je soms dezelfde mensen tegen.

ik vind dat hier een logo moet staan als je gesponserd wordt.

Pink Lady zei

hier op kot krijg ik bijna nooit de reclamefoldertjes vast, jammer want die zijn voor mij de ideale ontspanning... In het weekend, thuis dus, liggen ze altijd al bij het oud papier of zoals mijn moeder het zegt "op zijn plaats dus"!

Anoniem zei

Ik vind reclame meestal wel leuk, behalve dat onnozel gedoe over witter-dan-wit-wasproducten.

En als reclamevrouw in spe, vind ik dat enveloppenidee gewoon prachtig. Ze moesten dat in België ook doen.