dinsdag, maart 20, 2007

Wat ze hier nu binnensmijten...

Hèhè. Back in full force. De beurs is (eindelijk) achter de rug. Anderhalf jaar voorbereiding heeft zijn vruchten afgeworpen. Gedurende de 4 beursdagen kregen we 1500 geïnteresseerden over de vloer, dus ik ben neig content.

Vanaf nu kan u opnieuw rekenen op mijn onverdeelde aandacht. Want niet alleen heb ik mijn eigen blogsel sterk verwaarloosd, ik weet begot ook niet meer hoe het jullie allemaal vergaat? Is gypsy nog steeds nicotine-vrij? Heeft de wandelaar de afgelopen sneeuwstorm getrotseerd? Doet Heidi mee aan Idool? Is Midnightcruiser al getransformeerd tot scorende spits? Heeft het dochtertje van Alcyon al huiswerk gekregen?
Allé, veel leeswerk voor de boeg.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wecome back... Nee, geen huiswerk. Verwacht u de eerste week wel aan wat traantjes.

Anoniem zei

moh pierre, joer bak en dan nog wel in full force! hoera! leuk te horen dat de beurs zo'n succes was.

Anoniem zei

das bijna evenveel volk op de beurs als op je blog?

Anoniem zei

Welkom terug, en laat de sneeuwstormen nu maar voor wat ze zijn, laat de zon haar ding maar doen.