donderdag, maart 22, 2007

mijn 11 virtuele schandpalen

Begin december deed ik in mijn overmoed 11 beloftes voor 2007 (ik kwam zelfs niet aan de vooropgestelde 20). Bijna drie maand later is het tijd om mezelf wat druk op te leggen want het is nog genen vetten. 1 van de 11 is reeds gerealiseerd dus nog heel veel werk voor de boeg.
  1. 1000 km fietsen in 2007 (de teller staat momenteel op 125 km, niet slecht voor de wintermaanden, maar toch niet op schema)
  2. talen oppoetsen (nog genen vetten)
  3. een schoon gedicht voor op uw kerstkaart (ik mag mij nog geen vriend van de poëzie noemen)
  4. Maître Pierre (buiten een witloofroomsoep nog niet veel van gebakken)
  5. Music Maestro (nog geen concert gezien of nieuwe groepen ontdekt).
  6. 500 liter water per jaar (ik heb al een grote achterstand vrees ik).
  7. minstens 1 prijskamp winnen (ik doe mee met alles wat ik tegenkom on line, zonder geluk tot dusver)
  8. 1 keer met kop op TV (I wish)
  9. Jaar van de kat (Walterken spint dat het een lieve lust is, maar kan nog beter op vlak van slaapplaats en speeltjes).
  10. Ik zal mij in de koude douchetonne onderdompelen -> heb ik in januari al gedaan
  11. op tijd mijn belastingen binnendoen (is voor binnen een paar maand).
1 op 11. Dus zoals het ernaar uitziet verschijnen 31/12/2007 10 genante foto's van mezelve on line.

12 reacties:

Op donderdag, 22 maart, 2007 , Blogger Kristin zei...

Hehe
Vooruit op naar de 2 verwezenlijking van je realisatie
goe nieuws: zondag is het weer beter dus kan je al wat meer km fietsen
en idd de zee is leuker nu (de zon scheen ook, t was vrij warm en er was geen kat)
Zalig om toch nog ergens een plekje te vinden da ni overrompeld is door anderen

 
Op donderdag, 22 maart, 2007 , Anonymous gypsy zei...

spijtig dat "plots héél veel blogpostjes schrijven" of "een succesvolle wellnessbeurs organiseren" niet in uw lijstje staan hé.

maar euhm, ge zijt er precies wel vree op vooruitgegaan qua fietsen hé?

 
Op vrijdag, 23 maart, 2007 , Blogger freddy11 zei...

Ach, nog 9 maanden en 1 week tegoed.

 
Op vrijdag, 23 maart, 2007 , Anonymous Steven zei...

Ja da's het probleem met goede voornemens hé: het meeste is niet vanzelfsprekend, ook al lijkt het toch zo simpel :)

Ik maak me dus geen lijstjes meer met voornemens, dat lukt me toch niet :)

 
Op zondag, 25 maart, 2007 , Anonymous klaproos zei...

kijk da's nou precies waarom ik geen goede voornemens maak.
:-)

der valt niks te breken..
en alles wat ik doe is bij voobaat al een succes..

desalnietemin, wens ik jou sterkte en steun ik je van harte aan de zijlijn:-)))
hup pierre hup pierre:-))

 
Op zondag, 25 maart, 2007 , Anonymous Nick zei...

We zouden kunnen zeggen dat je niet goed bezig zijt maar op zo'n uitspraken zult u me nooit kunnen betrappen want zo zit ik niet in elkaar.
Allé ge hebt nog werk dan ;)

 
Op dinsdag, 27 maart, 2007 , Anonymous grmpf zei...

... gewoon doodzwijgen die mislukte voornemens en dan op het eind van het jaar zeggen: ik had me voorgenomen in de koude ton te springen in 2007, et voilà!

 
Op dinsdag, 27 maart, 2007 , Anonymous maarten zei...

Toch nog tijd zat? Veel te vroeg om te wanhopen!

 
Op woensdag, 28 maart, 2007 , Anonymous Lilimoen zei...

Amai, u legt de lat wel vrij hoog toch?! Succes ermee!

 
Op donderdag, 22 oktober, 2015 , Blogger oakleyses zei...

christian louboutin outlet, oakley vault, burberry outlet online, cheap ugg boots, ugg australia, christian louboutin shoes, burberry outlet online, louis vuitton handbags, ugg outlet, replica watches, tiffany and co, nike air max, christian louboutin, michael kors outlet, oakley sunglasses, kate spade outlet online, nike air max, nike outlet, prada handbags, cheap oakley sunglasses, ugg boots clearance, gucci handbags, michael kors outlet online, polo ralph lauren, louis vuitton outlet, ray ban sunglasses, oakley sunglasses, cheap ugg boots outlet, replica watches, chanel handbags, nike free, louis vuitton, polo ralph lauren outlet, tiffany jewelry, michael kors outlet online, longchamp outlet, tory burch outlet online, michael kors outlet online sale, ray ban outlet, longchamp handbags, cheap oakley sunglasses, michael kors handbags, louis vuitton outlet, michael kors outlet store, jordan shoes, red bottom shoes, ray ban sunglasses

 
Op donderdag, 22 oktober, 2015 , Blogger oakleyses zei...

converse pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe, coach purses, new balance pas cher, true religion, coach outlet, nike blazer pas cher, true religion jeans, ray ban pas cher, burberry pas cher, nike free pas cher, nike air max, hollister uk, kate spade outlet, oakley pas cher, michael kors canada, hollister, north face pas cher, michael kors outlet online, true religion outlet, vans pas cher, nike free, longchamp, nike air max, ralph lauren uk, air jordan, lacoste pas cher, mulberry uk, timberland pas cher, coach outlet, louboutin, ralph lauren pas cher, coach outlet store online, north face, lululemon outlet online, scarpe hogan, nike air force, true religion outlet, ray ban uk, air max, longchamp pas cher, michael kors uk, guess pas cher, tn pas cher, michael kors, hermes pas cher, nike roshe run, air max pas cher, sac vanessa bruno

 
Op donderdag, 22 oktober, 2015 , Blogger oakleyses zei...

chi flat iron, herve leger, giuseppe zanotti, birkin bag, bottega veneta, valentino shoes, wedding dresses, nike trainers, ghd, air max, nike air max, ralph lauren, jimmy choo shoes, vans outlet, timberland boots, vans, longchamp, hollister, north face jackets, baseball bats, nike roshe, converse, nfl jerseys, reebok shoes, gucci, nike air huarache, instyler ionic styler, soccer shoes, abercrombie, new balance outlet, mont blanc pens, mac cosmetics, mcm handbags, ferragamo shoes, hollister clothing store, asics shoes, beats headphones, lululemon outlet, p90x workout, converse shoes, iphone case, north face jackets, oakley, babyliss, insanity workout, abercrombie and fitch, ray ban, louboutin, celine handbags, soccer jerseys

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage