donderdag, maart 08, 2007

ik kom persoonlijk uw statistiekentellerkes een boost geven

Het leek een leuk idee een jaar geleden. We gingen eens een welzijnsbeurs organiseren in Oudenaarde. Ettelijke vergaderingen, verslagen, affichecampagnes en begrotingen verder zijn we bijna zo ver. In the meanwhile ben ik een half call center op mijn eigen en jaag ik met een ruk de eerste kwartaalcijfers van Belgacom de hoogte in. Geen wonder dat ze dan op tarieven voor bellen naar GSM’s kunnen besparen. 18 maart om 18 uur zal alles weer zoals vanouds zijn. Op de opkuis na dan.

Damned dat kan goed doen, zo eens zagen.
En hopelijk voor jullie vallen de bezoekersaantallen mee of u gaat hier bedolven worden onder mijn smeekbedes om eens af te komen in ruil voor een pint of 50 kliks per dag op jullie statistiekentellerkens.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Een wélzijnsbeurs gedomme...

Anoniem zei

ah, gij waart aan het zagen. ik dacht dat gij in overdrive en in al uw enthousiasme aan het vertellen was over jullie welzijnsbeurs (qué, hoe komen jullie daarbij?)

héél veel succes ermee!!

pierre du coin zei

't is eigenlijk de welzijns streepken gezondheids streepken en vrijwilligersbeurs. Jaja, dat bekt wel aardig hé

Anoniem zei

oudenaarde, ook niet in mijn hof....

Anoniem zei

Ik wens jullie heel veel publiek, die pint of die 50 klikjes mag je natuurlijk altijd geven, daar maken wij geen enkel probleem van.

Anoniem zei

Vergeet dan niet ons bij tijden en wijlen te updaten he! Wat er te zien is en wat de weersvoorspellingen zijn en waar je signeert en zo;-)

Anoniem zei

ik vind dat het nogal meevalt met dat "zagen"...
Veel succes!

Anoniem zei

dat lucht op he pierre!!! je eens lekker laten gaan!

K. zei

he Pierre, sorry voor het totaal off-topic bericht maar ik zag op freaq z'n site dat je zoekt naar een groepje genre 'the internationals' (en je emailadres is nergens te vinden). Ik weet een heel leuk groepje, beetje fanfare-achtig en vooral heel erg opzwepend. Gisteren nog naar en 'optreden' gegaan en heel de bende ging uit zijn dak. het heet Lokomotiv (lkmtiv.be of www.myspace.com/lkmtiv). zeker de moeite. Of ze duur zijn, geen idee. Maar gisteren speelde oa iemand van the interantionals mee in een improvisatie-half uurtje en het was echt de moeite...