zondag, oktober 21, 2007

don't mess with the big guys du coin!

Wij onderbreken even de normale blog routine voor een bericht van onze sponsor!

Pierre du coin, een jarenlang trouw afnemer van ons product (0,04% van de totale afzet worldwide) is vorige week om onbekende reden in staking gegaan. Waarschijnlijk onder invloed van anti-amerikaanse en anti-imperialistische groeperingen. Dit bericht kelderde meteen de beurscijfers van coca-cola Belgium en zorgde voor onrust bij de grootdistributie in de regio Aalst. Vanuit de coca-cola headquarters is een speciale counter-attack-squad naar het conflictgebied vertrokken. Uiteindelijk is du coin in de Dreamland in Lede in de val gelokt. Op zaterdagmiddag 16u werd hij na ettelijke uren blootgesteld te zijn geweest aan een broeierige hitte en opdringerige mensenmassa, in de lokale dreamworld-kinderwinkel overmeersterd. Voor de uitgang was een topless-promo-girl geposeerd die aan de buitenkomende klanten een gratis monster van de nieuwe cola-light-lemon overhandigde. Op film werd vastgelegd hoe du coin het in één teug naar binnen klokte en luid boerend "meer" riep. Hij werd laatst gezien toen hij met het gekaapte promovoertuig richting Aalst reed.

Zijn record van 7 dagen zonder cola blijft evenwel op de tabellen staan. Don't try this at home folks!

14 opmerkingen:

Anoniem zei

ik was daar ook en zei tijdens het boeren: "best lekker maar toch geef ik de voorkeur aan cola light zero". Oké niet alles was evengoed verstaanbaar maar de boer en de boodschap was duidelijk.

Anoniem zei

Ach ja, die 7 dagen zijn toch ook al de moeite waard. Ik hou het maar 2 dagen vol (tijdens het weekend, want thuis hebben we geen cola) :)

Anoniem zei

en toch, als dat al zo eens lang geleden is, dus meer dan een week, dan kan dat zo smaken he, een fris glaasje cola, vers uit de...euh.. frigo.
wegens een bandje teveel, probeer ik de frisdrank te laten. of toch te minderen. cola zero is na een tijdje ook niet slecht. al smaakt het wat chemischer.
ik ben niet zo voor de speciallekes van cola alhoewel, cola vanille mmm... da was ooit mijn vettige vrijdagdrank.

Anoniem zei

Wat bedoel je met "het" en wat vind G. ervan dat je met die topless promogirl naar Aalst vertrokken bent?

Anoniem zei

aan psycho: ik was die topless promogirl!!

G.

Anoniem zei

7 dagen colaloos! maar flink, pierre! heel de vlaamsche blogcommunity is fier op u ;-)

artspotter zei

Reclame met (blote) madammen werkt dus, zelfs in dro(o)m(en)land !

Anoniem zei

7 dagen colaloos! Daar drinken we op! :-)

Tom Lievens zei

Goedemorgen,

Om Peter gabriel aan te halen: Don't give up now, you have friends.

Vriendelijke groet van de Spaanders voor de Vlaanders

Anoniem zei

'Don't try this at home,' zegt hij dan doodleuk. Alsof ik daar een topless promo-girl rondlopen heb!

Anoniem zei

Das straf, en het promo meisje achterlaten, niet netjes vind ik.

Cursief Huigje zei

Funny!

pierre du coin zei

@ all: ik ben hier toch serieus geminderd hoor!

Elsje zei

Proost! Welkom terug bij de anonieme coladrinkers.