donderdag, juni 15, 2006

Aha, meneer is nen draaier

Op het bureau staat een gewoon telefoontoestel. Na verloop van tijd zijn er zoveel kronkels in het snoer dat ik het af toe eens moet ‘ontkronkelen’. Toen de man van de telefonie hier was voor de nieuwe telefooncentrale zei die meteen “aha, meneer is nen draaier zie ik”. Blijkbaar neem ik de telefoon op met een gezwinde polsbeweging waarbij ik ongemerkt de hoorn eens ronddraai waardoor na een telefoontje of 30 het snoer hopeloos in de knoop ligt. Draaien jullie ook door of bellen jullie allemaal al handenvrij?

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Tss, ik draai niet met mij hoorn, ik bel niet handenvrij... Ik neem gewoon niet op. Als het dringend is zullen ze wel naar iemand anders bellen ;-)

Anoniem zei

Ja! Hier ook van da!

Anoniem zei

Tiens, nooit geweten dat ik een gezwinde polsbeweging had..

Anoniem zei

Ik draai door, maar bellen doe ik handenvrij. :)

K. zei

WC papier proppen of vouwen? :)

Anoniem zei

Moet ge ns naar mijn snoer komen kijken. Dat was niet meer uit elkaa te krijgen, heb dan maar het snoer van mijn buurman op 't werk gepikt.
Is dat dan een zwengelpols?

pierre du coin zei

@ psycho: neen dat noemen ze diefstal!