woensdag, juni 14, 2006

Pierre est toujours un jour trop tard

Ha, nu zit ik hier schoon te blinken in mijn halflange broek en met mijn natte tenen in mijn sandalen! Afgelopen dagen hoste ik op het werk steevast rond in mijn lange broek, kousen en schoenen. Uiteindelijk overwint een mens zijn fobie voor het dragen van sandalen buiten de huiselijke sfeer, staan mijn tenen onder water. ’t Is zoals mijn goede vriend Hailé Gebreselassié altijd zegt “Copain Pierre, sauf les hommes en jupe avec un lien direct avec le père sacré, portent des sandales”

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Lang leve Murphy!!

Lou zei

Gene paniek, er waren er zo nog vandaag...

Anoniem zei

Ik had vandaag mijn vrije dag en volledig in korte broek en bijhorende sandalen (zonder sokken) trok ik de wereld tegemoed om te beseffen dat het blijkbaar toch geen zo'n warm weer meer was.
Morgen weer werkdag en dus lange broek aan, hopelijk blijft het dan ook wat koel.