zondag, juni 11, 2006

Waar blijft de badpakkenspecial?

Waarheen men rijdt langs Vlaamse wegen, overal komt men wel een reclamebord tegen.
Ik krijg het danig op mijn heupen van die reclamediarree. Een uithangbord aan een winkel of café wil ik, mits enige goodwill, nog onder functionele borden klasseren. Mikpunt van mijn toorn zijn de grote borden die tegen menig huisgevel geplakt hangen. Bwèekes. Sommige mensen beschouwen dat blijkbaar als een soort van statussymbool om Véronique De Cock aan hun gevel te kunnen hangen. Menig burenruzie is al uitgebroken over wie nu het grootste reclamebord heeft hangen of wie met de reetveters van Sloggy mag pronken.
En dan moeten de verkiezingen nog beginnen…

1 opmerking:

Anoniem zei

Pierre cu Coin,

Uw betoog omtrent de reclamepanelen getuigt eens te meer van uw immer charmante kinderlijkheid waar het de mercantiele principes betreft.
Niet de status of de reet van enige babes overhaalt de eigenaars om zo'n plakaat aan hun gevel te dulden, wel de keiharde valuta.
Dergelijke gevels worden VERHUURD mijn jongen en tegen vrij leuke prijzen!!!!

En het is natuurlijk ook eens iet anders: ipv bloemtjes in de tuin een levensgroot op uw gevel. Wel iets minder als ze politiekers hun kop er gaan ophangen natuurlijk.