dinsdag, juni 20, 2006

Tulpen uit Amsterdam

Koningin Beatrix brengt een officieel bezoek aan ons land. Blijkbaar groot nieuws. Er is een programma uitgewerkt met cadeautjes en al (kristallen postuurken en chocolade).
Ik vraag mij dan af er bij zo’n bezoek überhaupt sprake is van enig echt contact of oprechte vriendschap tussen onze blauwbloedige medemensen. Wisselen Trix en Fabi tips over hun kapsel? Zetten Filip en Willem-Alexander een boompje op over het voetbal terwijl ze achter de BBQ staan? Trekt Albert Maxima tegen zijn gilet bij een tango?
Die blonde van royals zou zich beter eens laten insluiten in de koninklijke serre om dan stiekem te filmen als alle andere journalisten weg zijn. Dat bedenk ik mij hier allemaal terwijl ik eigenlijk mijn belastingsbrief zou moeten invullen.

6 opmerkingen:

Bar zei

Wisselen Trix en Fabi tips uit over hun kapsel?

[Trix&Fabi], wat zeg je dat fantastisch mooi! Het olijke duo!

En ja, die kapsels, boy boy...

Bar zei

Edit:

Ik vraag mij af of Paola en Albert eigenlijk een woord begrijpen van dat Hollands gekakel. Zo geweldig is hun Belgisch-Nederlands al niet...

En mijn mond viel ook open van de vliegtuig-soap: 125 km tussen de wolken?

Mjah.

Anoniem zei

Er hangt hier al een ganse ochtend een helicopter schuin boven de wijk. Zal ook wel met Trixie te maken hebben zeker...

Anoniem zei

Heila heila! >:-(

Wat is dat met al die bekentenissen op het net? Leest uw vrouw niet mee misschien?

:-D

*hoekomthijeringodsnaambij???*

Anoniem zei

En zouden ze Belgen- en Hollandermoppen vertellen?
Maar wat ik me echt afvraag is of de Coburghjes aan Maxima durven vragen waar ze Nederlands geleerd heeft.

Anoniem zei

Ahh.. vandaar de helicopters..

Weer een misterie opgehelderd.