vrijdag, juni 02, 2006

Geef al uw geld maar aan de arme kinderen

Ipv aan pierre du coin. In een vorige post (27 april) was ik aan het opscheppen over mijn virtuele aandelenportefeuille bij het spel beleggerscompetitie. Na wekenlang met de 0%-rendementsgrens geflirt te hebben, ben ik samen met de rest van aandelend Vlaanderen de dieperik in gedoken. Een slordige 5000 euro is in dan ook in rook opgegaan. Ik sta nu op plaats 12.775 op 21.320 deelnemers.
Georgie Bush was wel onder de indruk en gaf een belletje, maar ik ben niet op zijn aanbod ingegaan. Henry Paulson, (plaats 12.776 in de beleggerscompetitie), zei wel ja en mag zich nu minister van financiën noemen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

De beste beleggingsstrategie is blijkbaar niets doen, ik heb mij gewoon geregistreerd en verder niets: resultaat (zaterdag 03/06/): Totnogtoe haalde uw portefeuille een rendement van 0.0000 %.
Daarmee bent u de 3054 e op een totaal van 21320 deelnemers.
jochei!

pierre du coin zei

Bij deze stop ik mijn zuurverdiende spaarcentjes ook opnieuw in mijn sok onder de matras